يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۳۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
در راستای حمایت از آقشار آسیب پذیر؛
با دستور رییس جمهوری در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، امشب (۲۵ اسفندماه) یارانه حمایت معیشتی عید نوروز به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان ۱۲ میلیون ۳۵۸هزار سرپرست خانوار واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، با دستور رئیس جمهوری ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند ماه این مبلغ به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی شده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

این اقدام به منظور اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم انجام شده است.

دولت در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها