امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۳۴۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
با هدف روایت حاشیه‌های مسیر حرکت مردم؛
مسئول قرارگاه فضای مجازی سراج گفت: فعلان فضای مجازی سراسر کشور به منظور روایت حاشیه‌های مسیر حرکت مردم به سمت مسجد مقدس جمکران در موکب خیمه انتظار گردهم آمدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی اعتکاف، احسان باقری در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت غرفه پاتوق فضای مجازی در موکب خیمه انتظار، اظهار کرد: این اتفاق برای نخستین بار است که در مسیر مسجد مقدس جمکران توسط گروه فعالان فضای مجازی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بزرگترین حرکت شیعیان در مراسمات عزاداری اربعین حسینی است، عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی این غرفه ساماندهی اقدامات فعالان فضای مجازی در مسیر پوشش و معرفی بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شیعیان در مراسمات شادی است.

مسئول غرفه فضای مجازی در موکب خیمه انتظار با اشاره به اینکه فعالان و افراد شاخص فضای مجازی را از کل کشور دعوت کرده‌ایم، مطرح کرد: به نمایش گذاشتن مسیر حرکت زوار به سمت جمکران و پذیرایی مردم از آن‌ها موجب گردهم آمدن فعالان فضای مجازی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها