يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۴۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
وزارت حمل و نقل روسیه امروز اعلام کرد که به دلیل برخی محدودیت های اعمالی، ۷۸ فروند از هواپیمایش خارج از کشور توقیف شده‌ اند؛ اما مسکو در مواجهه با این شرایط، از تجربه ایران کمک گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، وزارت حمل و نقل روسیه اعلام کرد: ۷۸ هواپیمای خطوط هوایی این کشور به دلیل برخی محدودیت‌های اعمالی، خارج از روسیه توقیف شده‌اند.

در پی عملیات نظامی روسیه در اوکراین، کشورهای غربی حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای این کشور بستند و با وضع تحریم‌هایی اعلام کردند که هواپیماهای متعلق به خطوط هوایی روسیه را توقیف خواهند کرد.

وزارت حمل و نقل روسیه در این خصوص گفت که مسکو از «تجربه ایران» برای خدمت‌رسانی به ناوگان هوایی‌اش کمک گرفته است؛ زیرا تهران پیش از این (به خاطر تحریم‌ها) موقعیت مشابهی داشته است.

توقیف ۷۸ هواپیمای روسیه در حالی است که مقامات ترابری این کشور می‌گویند: خطوط هوایی روسیه در مجموع ۸۰۰ هواپیما را در اختیار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها