أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۷۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
بازیکنان داخلی استقلال تا اینجای کار هنوز ۱۰ تا ۲۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، استقلالی‌ها با پایان سال ۱۴۰۰ موفق شدند لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان ببرند و با ۵۵ امتیاز در جایگاه نخست جدول این مسابقات قرار بگیرند.

آبی‌پوشان پایتخت تا پایان سال گذشته، دریافتی‌های مختلفی داشتند و توانستند پیش از آغاز سال جدید بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

طبق پیگیری‌های انجام شده، ‌ بازیکنان داخلی استقلال هنوز ۱۰ تا ۲۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و قرار است با شروع سال جدید، مدیران استقلال برنامه‌ای برای تسویه مطالبات بازیکنان داخلی استقلال مد نظر داشته باشند.

هم‌چنین خارجی‌های این تیم تا این‌جای کار از باشگاه استقلال دریافتی‌های مقرر شده را داشته‌اند تا از این نظر خیال این باشگاه از خارجی‌ها راحت باشد و تنها اولویت مدیران استقلال، پرداخت مطالبات باقی مانده بازیکنان داخلی استقلال باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها