أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۷۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
رشیدی:
پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد تیم ملی فوتبال ایران لژیونرهای خوبی دارد و با حضور آنها می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر صعود کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، منصور رشیدی درباره گروه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: انگلیس به تازگی یکی از میزبانان جام ملت‌های اروپا بوده است و نسبت به سال‌های گذشته تیم آماده‌ای دارد. نسبت به آمریکا هم آشنایی داریم، چرا که در جام جهانی 98 فرانسه با این تیم بازی کرده بودیم. البته شرایط امروز تیم ملی آمریکا به نسبت گذشته خیلی فرق کرده و تیمی منسجم با بازیکنانی شاغل در فوتبال اروپاست. از بین ولز، اسکاتلند و اوکراین هم یک تیم به گروه ما می‌آید. سبک بازی ولز و اسکاتلند شبیه انگلیس است و اوکراین هم تیمی متکی به بازی فیزیکی است. در مجموع گروه بدی نداریم و می‌توانیم از آن صعود کنیم.

«شرایط فوتبال ایران نسبت به گذشته خیلی تفاوت کرده است.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: فوتبال ایران در 50 سال گذشته، این همه لژیونر نداشته است. بهترین بازیکنان ایران از خط دروازه گرفته تا خط حمله در اروپا بازی می‌کنند. بنابراین، می‌توان به صعود ایران از مرحله گروهی امیدوار بود، به شرطی که اردوهای خوبی داشته باشیم و البته بازی‌های تدارکاتی بزرگی برگزار کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به حضور علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی گفت: افتخار بزرگی برای ایران بود، ولی از این ناراحت هستیم که چرا دایی حق کار در ایران را ندارد. نمی‌دانم مسئله چیست و شاید صحبت‌هایی انجام داده است که خوشایند نبود، ولی بهتر است امثال دایی در فوتبال ایران کار کنند.

رشیدی در مورد بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: نمی‌دانم تغییر در کادر فنی شایعه است یا واقعیت دارد، ولی باید توجه داشت که تیم ملی با اسکوچیچ نتایج بدی نگرفته است. نمی‌گویم اسکوچیچ مرد روزهای سخت است، ولی در بدترین شرایط با تیم ملی نتایج خوبی کسب کرد. اگر قرار است مربی را تغییر بدهند باید شخصی انتخاب شود که سرشناس بوده و سابقه حضور در جام جهانی را داشته باشد.

وی راجع به دیدار استقلال با پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال هم گفت: بازی‌های داخل یا خارج از خانه برای استقلال فرق ندارند و همه بازی‌ها سخت هستند. استقلال در شروع لیگ تا هفته ششم فراز و نشیب داشت، ولی رفته رفته بهتر شد. پس از ابتلای بسیاری از بازیکنان به کرونا، نمایش استقلال با انتقادهای زیادی مواجه شد، اما هر چقدر که گذشت استقلال همان تیمی شد که انتظار داشتیم. با حضور بازیکنان جوان، تصور می‌شد آنها یک فصل زمان نیاز داشته باشند تا هماهنگ شوند، ولی با اقدام فرهاد مجیدی، آنها جا افتادند. اگر استقلال سرحال باشد، می‌تواند قهرمان لیگ برتر و حذفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها