أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۷۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
بنفیکا - لیورپول؛
امشب در چارچوب رقابت لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول به مصاف بنفیکا خواهد رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، امشب در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در لیسبون میهمان بنفیکا خواهد بود. دیداری که از ساعت 23 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

لیورپول شرایط بسیار خوبی سپری می‌کند و بخت اول پیروزی در این مسابقه محسوب می‌شود. آنها در 6 بازی اخیر به 5 پیروزی رسیده‌اند و مدت‌هاست در لیگ برتر طعم باخت را نچشیده‌اند.

آنها اکنون در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و تصمیم گرفته‌اند با گذشتن از منچسترسیتی به صدر جدول این رقابت برسند و بتوانند دوباره طعم قهرمانی را بچشند. لیورپول که قهرمان جام اتحادیه انگلیس شده، به نیمه نهایی جام حذفی نیز رسیده است و در این فصل تصمیم دارد برای کسب 4 جام ممکن تلاش کند.

از طرف دیگر، بنفیکا شرایط ایده‌آلی ندارد ولی از عملکرد پر افت و خیز اول فاصله گرفته است.

آنها در 6 بازی اخیر 4 برد ، یک شکست و یک تساوی را به ثبت رسانده‌اند و در حال حاضر برای رده سومی در لیگ پرتغال تلاش می‌کنند. آنها در جام اتحادیه نیز نایب قهرمان شدند تا دستشان در این فصل از جام کوتاه بماند. تنها امیدواری آنها لیگ قهرمانان اروپا است که می‌خواهند با شکست لیورپول شگفتی بیافرینند و با رسیدن به مراحل پایانی پول خوبی به جیب بزنند.

کلوپ در خصوص این بازی گفت: می‌دانم که همه شما می‌گویید ، ما مدعی اصلی قهرمانی در اروپا هستیم ولی تا رسیدن به آن هدف، راه طولانی است و ما باید تمام تمرکزمان را در تمام بازی‌ها به کار گیریم. من به بنفیکا بسیار احترام می‌گذارم، باشگاه بزرگی است. چندین نفر از کادر فنی ما از باشگاه پورتو هستند و می‌دانم چقدر بنفیکا تیم بزرگی است و احساس می‌کنم من در تیم پورتو هستم و ما می‌خواهیم در یک دربی بازی می‌کنیم.

لوئیسائو، مدیر فنی تیم بنفیکا در خصوص بازی لیورپول گفت: سال 2006 ما با لیورپول که مدافع عنوان قهرمانی بود، مسابقه دادیم و آنها را حذف کردیم. لیورپول به شدت تیم قدرتمندی است و از بازیکنان قدرتمند در خط دفاعی بهره می‌برد. با این حال ما در خط تهاجمی نیز قوی هستیم و می‌خواهیم به آنها ضربه بزنیم.

ترکیب احتمالی 2 تیم به شرح زیر است:

بنفیکا: ولاخودیمش – گیلبرتو ، اوتامندی، فرتونگن،‌گریمالدو – وایگل، تاعرابت ، ژائو ماریو – داروین ، راموس و رافا سیلوا

لیورپول: آلیسون – آرنولد، ماتیپ، فن دایک ، رابرتسون – فابینیو، هندرسون، تیاگو – صلاح، ژوتا و سادیو مانه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها