أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۰۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یادداشت |
حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی

پایگاه 598: حضرت موسی (ع) برای نجات مردم انطاکیه، سپاهی به فرماندهی یوشع و کالب به آنجا فرستاد. بلعم باعور از راه اشاعه فحشا و انحراف جنسی، سپاه موسی (ع) را شکست داد.

وی دستور داد دختران و زنان زیبا چهره و خوش اندام، خود را آرایش کنند و به عنوان فروشنده اجناس مورد نیاز، وارد سپاه حضرت موسی (ع) شوند.

طولی نکشید که آن سپاه، با نگاه‌های هوس آلود خود به پیکر سفیر عریان زنان آرایش کرده، در پرتگاه انحراف جنسی و شهوانی قرار گرفتند؛ اراده هایشان سست شد، اهداف عالی به هدف‌های مادی تبدیل گشت و لشکر از هم گسیخت. دشمن به اهدافش رسید و بر جان و مال سپاه مسلط گشت.

بعد از شهادت حضرت حسین ابن علی (ع)، از حدود سال ۷۰ تا پنجاه، شصت سال بعد، مدینه و مکه را مرکز فساد و شهوت پرستی کردند.

بزرگترین خواننده‌ها و نوازنده‌ها و عیاش‌ها و عشرت طلب‌های دنیا در مکه و مدینه بودند. بدترین و هرزه‌ترین شاعران، در مکه و مدینه بودند. مرکز جهان اسلام و مهبط وحی، مرکز فحشا و فساد شده بود.

فساد و غنا و خنیاگری در مدینه مورد توجه بود. جمیله، یکی از آوازخوان‌های مدینه بود. او دیگران را هم آموزش می‌داد. مردم و دختران به خانه اش هجوم می‌آوردند و آواز‌های او را می‌آموختند.

در مکه نیز شاعری عریان سرا، هرزه گو و پرده در به نام " عمربن ابی ربیعه " بود. وقتی او از دنیا رفت، در مدینه عزای عمومی شد و در کوچه‌های مدینه، زن و مرد و جوان‌ها می‌گریستند.

مردم مدینه از انسان معمولی تا آقازاده‌های معروف قریش و حتی بنی هاشم - زن و مرد - غرق در شهوت و فساد و فحشا بودند.

طرح دشمن برای مقابله با دین و ایمان مردم، در مکه و مدینه، مراکز اسلام ناب، ترویج بی بند و باری و گسترش فحشا بود.

هم بلعم باعور به هدف رسید و هم دشمنان پیامبر (ص) و اولیاء الهی (ع) به هدف رسیدند و مکه و مدینه را از مسیر دینداری و ایمان خارج ساختند.

روزگاری مسلمانان در جنوب اروپا و در اسپانیا تا جنوب فرانسه، کشوری اسلامی به وجود آوردند. این کشور مهد تمدن شد و علم در اروپا از همان تمدن اندلسی قرون اولیه اسلام شکوفا گردید.

اروپایی‌ها وقتی خواستند اندلس را از مسلمان‌ها پس بگیرند، به فاسد کردن جوانان پرداختند. برای این کار، تاکستان‌هایی را وقف کردند تا شراب آن‌ها را به طور مجانی در اختیار جوانان قرار دهند. جوانان را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند تا آن‌ها را به شهوات و فحشا آلوده کنند. کار به جایی رسید که مردم و مجریان حکومت، از کوچک تا بزرگ، از سرباز تا فرمانده و امیر، جذب فتانه و زنان فاحشه وارداتی شدند، و نتیجه آن شد؛ سپاهی که در هیچ جنگ نظامی شکست نخورده بود، در میدان جنگ نرم مغلوب شد.

آنقدر فساد شایع شد که بر حکام هم غلبه پیدا کرد. روزی یکی از حاکمان مسلمان در قصر خودش، کنار دریا نشسته بود و خیابان را تماشا می‌کرد. چشمش به دختر زیبای مسیحی افتاد که به قصد دلربایی از حاکم، طنازی می‌کرد. حاکم فریفته او شد و بی اختیار خودش از قصر بیرون دوید و شخصا او را بغل کرد و داخل قصر آورد.

در دوران قاجار نیز انگلیسی‌ها برای تخریب ایمان ملت ایران، با حکومت وقت، قرارداد " رژی " را امضاء کردند و دختران جوانی را نیز به ایران آوردند؛ تا در مجامع عمومی، جوانان مسلمان را دعوت به کشیدن قلیان کنند و آرام آرام، فساد و فحشا را گسترش دهند.


در عصر رضا خان پهلوی هم هدف از کشف حجاب، ترویج بی بندوباری و فساد و فحشا و تخربب ایمان زن و مرد ایرانی و ارزش‌های دینی در جامعه بود.

در عصر پهلوی دوم نیز اول انگلیس و سپس امریکایی‌ها همین خط را در ایران دنبال کردند. تنها در دوران ریاست مهرداد پهلبد؛ همسر شمس پهلوی بر وزارت فرهنگ و هنر - از سال ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۷ - خط ابتذال، برهنگی، و رواج بی بندوباری در تمامی برنامه‌های فرهنگی دنبال می‌شد. نشریات، سینما و رادیو و تلویزیون کشور، به تریبون و ارگان فاحشه گری تبدیل شده بود.


جشن هنر شیراز از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۶، اوج ترویج فساد و فحشا در کشور بود که در نهایت به نمایش صحنه‌های جنسی و مستهجن منجر شد و هویت واقعی اباحه گری و بی بند و باری شاه و همسرش را به نمایش گذاشت.

امروز نیز استعمارگران و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و اتاق‌های فکر غارتگران دنیا، از همین روش استفاده می‌کنند. سیاست امروز امریکایی‌ها و اروپایی‌ها، اندلسی کردن ایران اسلامی است.

بسیاری از سرمایه‌های گوناگون بین المللی، صرف ایجاد رسانه‌های اثرگذاری مانند ماهواره و اینترنت و موبایل می‌شود، تا از آن راه، ایمان، باور‌ها و روحیه شهادت طلبی را در جوان ایرانی از بین ببرند.

پایگاه‌های اینترنتی فراوانی، راه اندازی کرده اند تا با بهره گیری از آن‌ها، وبا یک تهاجم عظیم و پیچیده، عفت و حیای جوان مسلمان ایرانی را نابود کنند.

دختر و پسر ایرانی، شبانه روز به وسیله هزار‌ها رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی و فیلم‌های مستهجن هالیوودی در زیر بمباران تخریب قرار دارند.

تنها در امریکا ۲۶ میلیون وب سایت مستهجن وجود دارد. آن کشور سلطه گر به همراهی دیگر دشمنان اسلام و ایران، در فضای مجازی، تهاجم فرهنگی عمیقی را در جهان شکل داده اند تا فرهنگ برهنگی و فحشا را گسترش دهند.

سال‌ها ست که این تهاجم گسترده علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، آغاز شده است و دشمنان نظام اسلامی، برای براندازی نرم، نقشه کشیده اند، تا جمهوری اسلامی ایران را از مسیر فساد و فحشا نابود کنند.

البته زن و مرد ایرانی، در طول حوادث پس از انقلاب؛ تا امروز، نشان داده اند که در آن چیز‌هایی که معیار واقعی زندگی و ارزش و برجستگی آن هاست، در سطوح عالی قرار دارند و هرگز تسلیم جنگ نرم دشمن نمی‌شوند.


ملت فهیم ایران می‌داند که دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط و فرهنگ فساد و فحشا، سعی می‌کند جوان‌های ما را از ما بگیرد. ملتی مانند ملت بیدار ایران، هرگز حاضر به این باخت نمی‌شود و هر طرح دشمن را در هم می‌ریزد.


امروز تجربه‌های بزرگ تاریخی، تجربه‌های عصر پیامبران و اولیای الهی، تجربه اندلس، تجربه‌های تاریخ ایران، در جلوی دید مردم بصیرمان است. این تجربه‌ها، ملتمان را هرگز تسلیم دشمن نمی‌کند.


ملت بزرگ ایران، دشمن را در میدان جنگ شهوت نیز شکست خواهد داد و علیرغم میل باطنی ابرقدرت‌ها، پایه‌های اعتقادی نسل جوان کشور را از دیروز محکم‌تر خواهد نمود.

دشمنی که تصور می‌کند با ترویج فرهنگ برهنگی و بی بند و باری و فحشا، می‌تواند جمهوری اسلامی را بشکند، مطمئن باشد که با درایت حکیم متاله، فقیه بیدار و هوشیار، زعیم جهان اسلام و فرماندهی کل قوا؛ حضرت امام خامنه‌ای و با بیداری و فهم و درایت مسئولین کشور و با ایمان و معادباوری مردم عزیزمان، از این جنگ، سرشکسته و پشیمان بیرون خواهد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها