أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۰۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
هافبک برزیلی رئال تسلیم نشدن را رمز قدرت بزرگ تیمش دانست. او از صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، رئال مادرید یک بازگشت رویایی دیگر را در برنابئو تجربه کرد و درحالی که تنها چند دقیقه با شکست فاصله داشت با درخشش رودریگو به بازی برگشت و در نهایت راهی فینال شد.

کاسیمیرو بعد از بازی گفت: قدرب بزرگ این تیم تسلیم ناپذیریی است و این تنها مختصص فصل جاری نیست. بازیکنان رئال تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند و این باعث می‌شود که همواره بوی پیروزی بیاید. باید به همه این موفقیت را تبریک گفت.

او ادامه داد: برابر یک تیم قوی که یک مربی بزرگ را روی نیمکت خود داشت به پیروزی دست پیدا کردیم. حریف عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. عملکرد ما خیره کننده بود. احساسی بهتر از این وجود ندارد. اصلا نمی‌توانم آنچه را که رخ داد توصیف کنم. واقعا صعودی سخت اما لذت بخش داشتیم. باید از این لحظات لذت برد. دو سال بدون تماشاگر را پشت سرگذاشتیم و باید این قهرمانی را به هواداران هدیه داد.

کاسیمیرو درباره رویارویی با لیورپول در فینال گفت: ما همواره به دنبال پیروزی هستیم. انتظارات از رئال بالاست. با وجود آنکه قهرمان لالیگا شدیم اما به خاطر شکست در ال کلاسیکو با انتقادات زیاد مواجه شدیم. برای رویاریی با لیورپول آماده خواهیم شد و همیشه و در هر حالتی محکوم به پیروزی هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها