يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۱۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
فنونی‌زاده:
پیشکسوت پرسپولیس گفت: حامد لک باید بداند که پرسپولیس صباباتری، راه آهن یا دیگر تیم‌ها نیست که بخواهد وقت کشی کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مرتضی فنونی‌زاده در مورد پیروزی 10 نفره پرسپولیس مقابل پیکان تهران اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خوب و طوفانی شروع کرد و تماشاگران هم در ورزشگاه حضور داشتند. زود هم به گل رسیدیم اما اخراج عالیشاه شرایط بازی را تغییر کرد. عالیشاه در همان 30 دقیقه اول بهترین بازیکن میدان بود. سرخپوشان حدود 60 دقیقه 10 نفره بازی کردند و توانستند یک برد خوب به دست بیاورند. از بازیکنان ممنونم و دست‌شان دردنکند. بخصوص اینکه استقلال هم امتیاز از دست داده است.

وی افزود: پیکان هم آن تیم مقتدر همیشگی نبود. انگار بازیکنانش خسته و سنگین بودند. این همان تیمی بود که مقابل استقلال خیلی خوب بازی کرد اما مقابل پرسپولیس تا صبح هم نمی‌توانست گل بزند. حضور سیدجلال حسینی نظم خوبی به خط دفاعی پرسپولیس داده بود.

فنونی‌زاده با انتقاد از دروازه‌بان پرسپولیس و تمیروف بازیکن ازبکستانی عنوان کرد: تمیروف از نظر چهره‌ شبیه حمید استیلی در دوران سربازی‌اش است اما او فوق ستاره بود اما تمیروف اصلا فوتبال بلد نیست! در این چند بازی که او برای پرسپولیس بازی کرده چه کار مفیدی انجام داده است؟ همچنین حامد لک باید بداند پرسپولیس با تیم‌هایی مثل صبا باتری و راه آهن فرق دارد. در پرسپولیس نباید بازیکن وقت کشی کند. او مقابل پیکان بدون هیچ گونه برخوردی خودش را به زمین می انداخت و در نهایت داور هم به او کارت زرد نشان داد. این رفتار در شان تیم بزرگ پرسپولیس نیست. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها