أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۵۳۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر ورزشی بایر لورکوزن تایید کرد که پاتریک شیک در تابستان امسال فروخته نخواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیلد، در حالی که تیم های نیوکاسل و بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن پاتریک شیک برای فصل بعد هستند، سیمون رولفس مدیر ورزشی بایر لورکوزن تایید کرد که این مهاجم در تابستان امسال فروخته نخواهد شد.

بایرلورکوزن قصد ندارد پاتریک شیک را در تابستان امسال بفروشد. او در فهرست خرید تیم های نیوکاسل و بارسلونا قرار دارد؛ دو باشگاهی که می‌توانند پیشنهادات خود را در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه دهند اما با اظهارات مدیر ورزشی بایر لورکوزن باید ماندن این مهاجم در آلمان را قطعی دانست.

رولفس درباره ماندن پاتریک شیک گفت: شیک در تابستان امسال فروخته نخواهد شد. او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد، این کاملا واضح است. او یک بازیکن کلیدی در برنامه‌های ماست و به هیچ وجه او را از دست نخواهیم داد.

این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ با بایر لورکوزن قرارداد دارد و این بدان معناست که حداقل فصل بعد او در کنار سردار آزمون مهاجم های بایر لورکوزن هستند. 

او در دو بازی اخیرش عملکرد خوبی داشته است. او یک گل به اینتراخت فرانکفورت و یک گل به گروتر فورت در بوندسلیگا زد.

بایر لورکوزن توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان برای فصل بعد را به دست بیاورد و در این رقابت‌ها نیز حاضر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها