کد خبر: ۵۰۵۵۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
آلگری:
سرمربی یوونتوس از شاگردانش خواست که عصبانیت و ناراحتی خود را به انرژی و انگیزه ای مضاعف برای فصل بعد تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مدیاست، یوونتوس در فینال کوپا دل ری با نتیجه ۴ بر ۲ برابر اینتر شکست خورد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز باید به اینتر به خاطر این قهرمانی تبریک گفت. ما فصل را بدون جام به پایان می رسانیم و این ناراحت کننده است اما باید این خشم و ناراحتی خود را برای فصل بعد حفظ کنیم. ما باید دوباره به روزهای اوج برگردیم. بازی خوبی را برابر اینتر به نمایش گذاشتیم اما در نهایت شکست خوردیم. بعضی از بازیکنان خوب نبودند و این ناامید کننده است. البته باید از همه بازیکنان به خاطر تلاش زیاد در میدان تشکر کرد.

او ادامه داد: از این شکست ها باید درس گرفت. متاسفانه نتوانستیم شکست برابر اینتر در لیگ را جبران کنیم و دوباره شکست خوردیم. این یک واقعیت است و باید آن را قبول کرد.

آلگری درباره صحنه اخراجش هم گفت: یکی از مربیان اینتر به من نزدیک شد و لگدی به من زد این باعث شد که عصبی شوم و داور من را اخراج کرد.

کیلینی، کاپیتان یوونتوس بعد از بازی گفت که اینتر در طول فصل قوی‌تر از یوونتوس بوده است. آلگری درباره این اظهار نظر کیلینی گفت: صحبت کردن در این زمینه سودی ندارد. تنها می توانم به اینتر و داور بازی به خاطر نمایش خوبشان تبریک بگویم. صعود ما به فینال با توجه به وضعیتی که داشتیم امیدوار کننده بود. بازیکنان باید در تابستان استراحت کنند و خود را آماده فصل بعد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها