يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۵۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، علی کامیار دادستان دیوان با حضور در دفتر آیت الله علی خاتمی، با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار کرد.

در این دیدار، آیت الله خاتمی با اشاره به اقدامات تحولی دیوان محاسبات در دوره مدیریت دکتر مهرداد بذرپاش، این نهاد عالیرتبه‌ی نظارتی را موفق و اثرگذار ارزیابی کرد و بر حاکمیت انضباط مالی و رعایت دقیق قانون در دستگاه‌های اجرایی تاکید نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها