يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۶۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
هافبک اسپانیایی موناکو اعلام کرد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد تا یک تجربه جدید را دنبال کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اکیپ، فابرگاس فصل ناامید کننده‌ای را با موناکو تجربه کرد. این هافبک اسپانیایی به خاطر آسیب دیدگی‌های زیاد تنها ۶ بازی برای موناکو در فصل جاری انجام داده است.

فابرگاس گفت: قرارداد من با موناکو ژوئن پیش رو به پایان می رسد. من به پایان خط با موناکو رسیده‌ام. امسال بدترین سال برای من بود نه از نظر فوتبالی بلکه از نظر شخصی هم بدترین بود. وقتی در فوتبال خوشحال نیستم در زندگی هم نخواهم بود.

او ادامه داد: اصلا دوست نداشتم که این‌گونه ماموریت من به پایان برسد. امسال بسیار اذیت شدم. شرایط روحی بدی را تجربه کرد با این حال باید با قدرت ادامه داد. می‌خواهم که تجربه‌ای جدید داشته باشم و باید دید که راهی چه تیمی خواهم شد.

فابرگاس بعد از جدایی از چلسی در سال ۲۰۱۹ راهی فرانسه شد تا پیراهن موناکو را بر تن کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها