يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۶۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
با موضوع کنگره ملی شهدای روحانی انجام شد؛
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی، با مدیران رسانه‌ها و مطبوعات قم دیدار کرد و در مورد اهداف و دستاوردهای این کنگره با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدای روحانی ظهر امروز ( شنبه ) با حضور در شهر مقدس مقدس قم، در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم، با مدیران رسانه‌ها و مطبوعات استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شریف با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی هم‌زمان با چهارم خردادماه در قم عنوان کرد: در تمام استان‌های کشور یادواره های شهدای روحانی برگزار شده است و در برخی از استان‌ها نیز این یادواره ها دو یا سه بار برگزار شده است اما مراسم و کنگره اصلی در قم با حضور مهمانان ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از ابزارهای رسانه‌ای برای وارونه‌نمایی واقعیت‌ها استفاده می‌کند، اظهار کرد: ما با فعالیت‌های رسانه‌ای در کنگره شهدای روحانی به دنبال ارائه یک تصویر دقیق و جامع از شهدای روحانی هستیم.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در سپاه با مدیریت حوزه‌های علمیه نشست‌های مختلفی را تا کنون برگزار کرده است تا در راستای برگزاری این کنگره از ظرفیت حوزه‌های علمیه به شیوه مطلوب استفاده شود.

شریف با اشاره به برگزاری نشست خبری کنگره شهدای روحانی در شنبه هفته آینده گفت: در این نشست خبری جزییات کنگره با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برای خبرنگاران تشریح می‌شود.

وی از توجه کنگره شهدای روحانی به خدمات روحانیت در هنگام بلایای طبیعی، دستاوردهای روحانیت در راستای مقابله با کرونا و شهدای روحانی مدافع حرم یاد کرد و گفت: برای شهدای روحانی مدافع حرم مراسمی مستقل پنج شنبه این هفته در جوار مزار شهید قاسم سلیمانی برگزاری می‌شود.

شریف گفت: روحانیون آزاده در قزوین و روحانیون فرمانده در خوزستان گردهم خواهند آمد و برای روحانیون جانباز نیز مراسمی برگزار خواهد شد.

وی به سرکشی از چهار هزار خانواده شهید در نقاط مختلف کشور به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره شهدای روحانی اشاره کرد و گفت: این برنامه تا روز برگزاری کنگره شهدای روحانی ادامه خواهد داشت.

در ادامه این نشست مدیران رسانه‌های قم بر لزوم تولید محتواهای کاربردی از جمله کتاب در کنگره شهدای روحانی، گسترش فعالیت‌های تبلیغی برای معرفی شهدای روحانی به ویژه شهدای شاخص این قشر، استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای از جمله انیمیشن برای معرفی شهدا، تولید محتواهای ویژه فضای مجازی، نامگذاری روزی به نام شهدای روحانی و برگزاری جشنواره رسانه‌ای ویژه شهدای روحانی تاکید کردند.

همچنین، افزایش تعاملات مسئولان ستاد کنگره شهدای روحانی با اصحاب رسانه، تهیه تاریخ شفاهی از رزمندگان روحانی، تبیین اهداف کنگره برای مردم، از دیگر مباحث مطرح شده توسط اهالی رسانه در این نشست بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها