أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۷۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
طبق گفته پلیس آمریکا این تیراندازی در یک بازار محلی رخ داده و هر ۵ نفر دخیل در این حادثه یکدیگر را می‌شناختند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، طبق اعلام پلیس آمریکا بعداظهر یکشنبه بر اثر تیراندازی در یک بازار محلی در منطقه "هیوستون" 2 نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند.

"ان‌بی‌سی" در این باره نوشت, "سوزان کوتر"، کلانتر شهرستان "هریس"، گفت که این پنج نفر در این بازار با یکدیگر درگیر شده, اسلحه‌ها را بیرون کشیدند و صدای شلیک گلوله‌ها در حدود ساعت 1:07 بعدازظهر شنیده شد.

طبق گزارش پلیس دو مرد که گمان می‌رود به این درگیری مرتبط باشند در صحنه کشته شده و سه نفر دیگر با جراحات وخیم به بیمارستان‌های جداگانه منتقل شدند. هیچ عابری در این بازار آسیب ندیده است.

این تیراندازی در شمال محدوده شهر هوستون در منطقه‌ای رخ داد که محل استقرار چندین بازار محلی است.

بر اساس گفته پلیس آمریکا بازرسان فیلمی از بخش‌هایی از این حمله در اختیار دارند، اما آن‌ها همچنان در جستجوی فیلمی از کل درگیری هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها