يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۸۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که متن احیای توافق هسته ای تقریبا آماده شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از الجزیره، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی گفت که متن احیای توافق هسته ای تقریبا آمده است و تنها تصمیمات سیاسی باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در نشست خبری امروز خود گفت: در مورد برخی از راه حل‌های پیشنهادی مطرح شده ، اگر آمریکا به این پیشنهادها پاسخ دهد ما در موقعیتی قرار می‌گیریم که همه طرف‌ها برای انجام توافق به وین برگردند. تا امروز منتظر تصمیم سیاسی واشنگتن هستیم.

وی در پاسخ به سوالی تاکید کرد: نقش روسیه در مذاکرات وین ، نقشی سازنده بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر اخیر مورا به تهران گفت : ملاقات در تهران مسیر درستی پیش آورده است و حرکت روبه جلو بوده است ، ابتکارت مطرح شده از نظر ما قابل اجرا است و به نظر می رسد از نظر اتحادیه اروپا هم قابل اجرا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها