أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تیم فوتبال ملوان با توقف برابر شمس‌آذر قزوین صدر جدول لیگ یک را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام ۹ دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت در شهرهای مختلف پیگیری شد که مس کرمان در خانه توانست با یک گل ویستاتوربین را شکست دهد و دوباره به صدر جدول بازگردد. تک‌گل مس را در این دیدار میلاد صارمی در دقیقه ۵۰ وارد دروازه حریف کرد.

ملوان مهمان شمس آذر قزوین بود که با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد. پارس جنوبی جم با نتیجه ۳ بر یک، قشقایی شیراز را شکست داد و مس شهربابک با یک‌گل شهرداری همدان را مغلوب کرد. خیبر خرم‌آباد با دو گل رایکا را مغلوب کرد تا تیم بابلی یک‌قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

در مهم‌ترین دیدار امروز، خوشه طلایی ساوه برابر آرمان گهر به تساوی یک بر یک رسید. سایپا برابر تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر به تساوی صفر بر صفر رسید. استقلال ملاثانی با نتیجه ۶ بر یک ماشین‌سازی را بدرقه کرد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد. شهرداری آستارا نیز با ۲ گل استقلال خوزستان را برد.

در جدول رده‌بندی، مس کرمان با ۶۲ امتیاز صدرنشین است و ملوان نیز با ۶۲ امیتاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مس، در جایگاه دوم قرار گرفته است. آرمان‌گهر نیز با ۵۴ امتیاز در رده سوم است.
در انتهای جدول نیز، ماشین‌سازی با ۱۱ امتیاز قعرنشین است و شاهین شهرداری با ۱۲ امتیاز در رده هفدهم است. رایکا بابل نیز با ۳۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها