أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۰۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)؛
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است اما در میانه سپهر حماسه‌های جاودان امت اسلام خورشید انقلاب‌ اسلامی در حال درخشش است، این ثمره شهادت است.

به گزارش پایگاه 598، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با بیان اینکه شهدا اسلام را در مقابل کفر در قطعه‌ای از تاریخ پیروز کردند، گفت: امروز هم داستان همین است، دشمنان تمام هدف‌شان همین است که امام مسلمین در میدان جهاد در لحظه‌های سخت و سرنوشت‌ساز تاریخ اسلام دوباره تنها بماند؛ اما این ملت بزرگ آرزوهای باطل دشمن را دفن کردند و هر روز دفن می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن هر روز آرزوهایش را تشییع جنازه می‌کند و هر روز بخشی از سیاستش را در اثر استقامت شما مردمان در قبرستان تیرگی و ناکامی و شکست دفن می‌کند؛ آنها می‌دانند که چگونه جوانانی از میان ما برمی‌خیزند و شمشیر جهاد بر کمر می‌بندند و خانواده و اهل بیت‌شان را به خداوند می‌سپارند و در سنگرها می‌نشینند تا سیاست یک شیطان را با شکست مواجه کنند.

سلامی با بیان اینکه بر اساس مسئولیتی که داریم مستمراً تمام ژرفای ‌اندیشه و تفکر و آرزو‌سازی دشمن را رصد می‌کنیم، افزود: لحظه‌ای نیست که کاخ سفیدنشینان سیاه‌بخت و همراهان‌شان در جهان برای شکستن این ملت نقشه نکشند؛ دشمن به دنبال جدا‌سازی و تفکیک است، دیگر امام حسن مجتبی در نبرد با معاویه تنها نمی‌ماند، دشمن اشتباه می‌کند، شما را نمی‌شناسد و هر روز توطئه می‌چیند و با تصورات باطل در کمین است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه در این ۴۴ سال اعجازهای اعجاب‌برانگیزی در نبرد وسیع ملت ایران و امت اسلام با شیاطین انس و جن که در چهره آمریکا و صهیونیست و بخشی از اروپا اتفاق افتاده است نبردهای بزرگی داشته است، گفت: این ملت در اوج تنهایی در این نظام جهانی در مقابل ائتلاف شیاطین این چنین پابرجا، پایدار و باشکوه، جلوه جلال الهی را در مقابل دشمنان به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شکست دادن دشمنان جز به نصر و تأیید الهی ممکن نبود، عنوان کرد: هر گاه شما پیروز شدید آنها با تمام قوا بر شما متمرکز شدند، وقتی انقلاب را آن شکوه سیاسی تاریخ را آفریدید و بر آمریکا پیروز شدید، آنگاه یک جنگ بزرگ را با قلمرو جهانی به ملت تحمیل کردند، اما شما از دشمن نترسیدید و سستی نکردید و استقامت کردید.

به گزارش فارس، سلامی با بیان اینکه شهید خرازی یک اسطوره تکرارناشدنی است، تصریح کرد: اگر این جوانان نبودند، داستان این شکوه و جلالت، این امنیت و عزت، اقتدار، افتخار و پیشرفت نوشته نمی‌شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن می‌داند کجا را نشانه بگیرد، خاطرنشان کرد: نمی‌یابیم در تاریخ قابل رؤیت جهان، کشوری در محاصره و تحریم جهانی و در فشار سیاسی قدرت‌های باطل ده‌ها سال بایستد و دست‌های دشمن را ببندد، این نعمت الهی است.

وی با بیان اینکه دشمن شایعه می‌سازد و آن قدر زمزمه می‌کند و خیال می‌بافد که شاید بعضی حس کنند خبری است، بیان کرد: دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است و شما در میانه سپهر حماسه‌های جاودان امت اسلام خورشید انقلاب‌تان در حال درخشش است، این ثمره شهادت است.

جمهوری اسلامی ایران، شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر است
سلامی با بیان اینکه همه نیروهای نظامی و انتظامی از حریم این کشور و نظام پاسداری می‌کنند، گفت: دشمن مردم و رهبری را هدف گرفته است، او همواره شکست می‌خورد اما دست بر نمی‌دارد، مگر اینکه ما از دین‌مان دست برداریم و این ممکن نیست، باید بپذیرند ما شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ما در حال پیمودن راه‌های بزرگ هستیم و صبح نزدیک است، خاطرنشان کرد: آمریکا امروز گرفتار و مانده است نه می‌تواند داخل و نه خارج از کشور را اداره کند، شکست در یمن فرار از افغانستان، خروج تدریجی از عراق را می‌بینیم، ما در حال مشاهده زوال دشمن هستیم پس در صحنه می‌مانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها