يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۴۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
فرزند محسن رضایی به شایعه ارتباط وی با مالک پروژه متروپل واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه ایران: فرزند محسن رضایی به شایعه ارتباط وی با مالک پروژه متروپل واکنش نشان داد.

مالک متروپل با فرزند محسن رضایی ارتباط داشت؟

به دنبال حادثه آبادان، برخی رسانه‌ها مدعی شده‌ بودند که برادران عبدالباقی (مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان) با فرزند محسن رضایی ارتباط داشتند که «علی رضایی» این خبر را تکذیب کرد.

علی رضایی فرزند محسن رضایی معاون اقتصادی رئیسی نسبت به بازنشر این اتهام از سوی یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد و در توئیتی خطاب به او نوشت:

«دوست عزیز؛ از اینکه در حمایت از مردم مظلوم خوزستان توئیت می‌کنید، سپاسگزاریم. بنده تنها پسر محسن رضایی هستم و هیچ عضوی از خانواده ما با موضوع عبدالباقی ارتباطی ندارد. اینگونه بی پروا تهمت زدن نه وجاهت شرعی دارد نه قانونی. لطفاً اصلاح فرمایید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها