أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۵۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان درگذشت تعدادی از هموطنان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی در ریزش ساختمان متروپل را تسلیت گفت:

متن پیام به این شرح است:

حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم میهنان عزیز و مصدوم شدن گروهی دیگر شد، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

مردم شریف استان لرستان همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده است.

لازم است نهادهای نظارتی، قضایی علت وقوع این حادثه غم بار را به طور دقیق بررسی نمایند و کسانی که اصول فنی، مهندسی و ایمنی را رعایت نکرده اند مجازات را در مورد آنان مقتدرانه و فوری اجرا نمایند و در یک برنامه میان مدت و بلند مدت با بررسی وضعیت ساختمان‌های مشابه و تصمیم گیری در مورد آن‌ها مانع حوادث مشابه در آینده شوند.

اینجانب از طرف مردم ولایتمدار استان لرستان به آحاد مردم غیور آبادان به ویژه خانواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای جان باختگان رحمت و مغفرت واسعه الهی و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها