يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۵۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
پیشنهاد تمدید ندارم و این سرنوشت من است؛
آخرین جملاتی که رامین رضاییان به زبان آورد، حکایت از پایان کار او در تیم پرسپولیس داشت.

این حرف‌های رامین بوی جدایی می‌داد!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، دقایقی پس از آنکه ویژه برنامه فوتبال برتر برای قهرمانی استقلال به پایان رسید، رامین رضاییان با پیراهن سفید و مشکی خود در کنار محمدحسین میثاقی حضور یافت تا در اولین گفتگوی تلویزیونی پس از ورود به پرسپولیس، برای دقایق نسبتا طولانی به صحبت بنشیند.

با این حال شاید مهمترین بخش صحبت‌های رضاییان مربوط به جایی بود که در آخرین لحظات حضور، به سوال مجری برنامه در مورد آینده کارش در پرسپولیس و اینکه آیا پیشنهاد تمدید دارد؟ پاسخ داد.

رضاییان که پیش از این با تایید شایعه پیشنهاد استقلال به او در لیگ هفدهم و اینکه علاقه اش به پرسپولیس را آن زمان نشان داد، به شکل سربسته، از احتمال بالای جدایی‌اش خبر داده بود،  این بار با زبان صریح‌تر در این مورد صحبت کرد.

این حرف‌های رامین بوی جدایی می‌داد!

او درباره احتمال تمدید با پرسپولیس گفت: با من هیچ صحبتی نشده و من خیلی پسر صادقی هستم. هیچ ایرادی هم ندارد و فوتبال حرفه‌ای شده. درست است تماشاگران من را دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم اما این تقدیر من است.

وی افزود: مسیری که من زندگی می‌کنم، به اتفاقاتش ایمان دارم. تمرکزم روی این بود که پرسپولیس قهرمان شود و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، امیدوارم نام پرسپولیس و اسم پرسپولیس بماند. بازیکن می‌آید و می‌رود اما چیزی که به جا می‌گذارد مهم است.

رضاییان با جملاتی که به نظر کنایه آمیز بودند و گلایه‌هایی را نیز در خود داشتند، ادامه داد: تا الان صحبتی نشده و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. صحبت من حرف احترام است، بی‌معرفتی‌هایی بود، پرسپولیس و هوادارانش را بگذارید کنار. اما من این چیزها را دیدم. من تا الان همه جوره خودم را ثابت کردم و حرف نبودم و با عمل نشان دادم.

عدم پیشنهاد به رامین رضاییان در حالی اتفاق افتاده که میلاد سرلک و مهدی ترابی نخستین بازیکنانی بودند که پیشنهاد تمدید را دریافت کردند و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا بازیکنی نظیر احسان پهلوان تمدیدی بعدی سرخپوشان خواهد بود.

بنابراین و با این صحبت‌ها و در شرایطی که شایعاتی پیرامون مذاکره پرسپولیس با یک مدافع راست سرشناس دست به دست می‌شود، به نظر می‌رسد که رامین رضاییان هم به در خروجی باشگاه نزدیک شده است.

این حرف‌های رامین بوی جدایی می‌داد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها