أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۶۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
سخنگوی دولت از مصوبه امروز دولت برای پوشش بخشی از هزینه‌های حادثه متروپل خبر داد و گفت: البته هزینه اصلی باید از مسببان آن دریافت شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و نیز تسلیت حادثه متروپل آبادان، اظهار داشت: دولت با جدیت هرگونه کوتاهی از سوی هر یک از مقامات محلی و با هرگونه فساد در موضوع متروپل برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه باید پاسخگوی اقدامات خود باشند، تصریح کرد: امروز در هیات دولت مصوبه‌ای در خصوص حادثه متروپل داشتیم و اعتباری بنا به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت سازمان برنامه و بودجه برای پوشش بخشی از هزینه‌های‌ این حادثه در نظر گرفته شد؛ البته هزینه اصلی باید از مسببان دریافت شود.

سخنگوی دولت گفت: در خصوص واحدهای صنعتی و صنفی اطراف تهران مشکلاتی از چندین سال گذشته وجود داشته و ساماندهی نشده بودند و ممکن بود حوادثی مانند متروپل برای آنها رخ دهد؛ بر همین اساس؛ امروز آیین نامه ساماندهی واحدهای صنفی صنعتی اطراف تهران به تصویب رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها