أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۶۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
سلبریتی های سینمایی در جشنواره های خارجی در حالی که با معیشت و فقر معیشت مردم بیگانه بوده و فاصله های زیادی با درک خواسته های مردم دارند، خود را نماینده و زبان مردمی می خوانند که تمام سرمایه هایشان را از جیب همین مردم و به برکت مدیران لیسبرای و غرب گرا دولت وقت برداشت کرده اند.

به گزارش پایگاه 598، رضا احمدزاده: سعیدحجاریان تئورسین اصلاحات جمله معروفی دارد. وی می گوید: که باید حرف‌های سخت را از زبان سلبریتی‌ها گفت تا هزینه آن کم شود! با نزدیک شدن به بزنگاه های سیاسی که کشورهای غربی خصوصا آمریکا نیز از این فرصت برای فرستادن غرب گرایان حامی خود به مراکز قدرت جمهوری اسلامی استفاده خواهند کرد، قطعا سلبریتی های مختلفی از اقشار متفاوت وارد میدان شده و هریک گوشه ای را در میدان استحاله طلبی همسو با غرب را بر عهده خواهند گرفت.

1- چندی پیش مشاور عالی فرمانده کل قوا گفتند: باید در مقابل تهدیدات آینده که احتمالا جنگ ترکیبی دریا و هواپایه است، آماده شویم( ایسنا/ دوم خرداد 1401/ سردار صفوی: باید در مقابل هرگونه تهدیدات ترکیبی آماده شویم)

این سخن شاید در نگاه اول یک نظریه نظامی باشد اما می توان شمول آنرا به دیگر حوزه ها نیز گشترش داد به این معنا که جنگ های آینده علاوه بر حوضه های نظامی در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز بنوعی جنگ ترکیبی خواهد بود و در آن می توان انواع روش ها و سلاح های ترکیبی فرهنگی – اقتصادی و سیاسی و.... را مشاهده کرد.

2- در جبهه بیگانه و بیگانه پرستی نیز این ترکیبی بودن هم در میدان و هم در رسانه ها و صنوف مختلف به عینه مشاهده می گردد :
- روزی بحث های یک سلبریتی فوتبالی با یک خبرنگار در فضای رسانه در مباحث اشرافیت ورزشی به چالش کشیده می شود.
- روزی اجرای یک طرح اقتصادی ضروری که به قطع در آمدهای اقشار اشراف سالار می انجامد با دست های پشت پرده سیاست بازان و به میدان داری برخی سلبریتی های ورزشی و اقتصادی که خود از بانیان وضع فقر معیشتی مردم در دوران دولت داری خود بودند به چالش های رسانه ای کشیده می شود.
- روزی دیگر سلبریتی های سینمایی در جشنواره های خارجی و در حالی که با معیشت و فقر معیشت مردم بیگانه بوده و فاصله های زیادی با درک خواسته های مردم دارند، خود را نماینده و زبان مردمی می خوانند که تمام سرمایه هایشان را از جیب همین مردم و به برکت مدیران لیسبرای و غرب گرا دولت وقت برداشت کرده اند.

3- برای درک بهتر نقش نهایی جماعت سلبریتی باید به این نکته اشاره کرد که هدف تمام این برنامه ها سخنان و مواضع ساختار شکنانه آنان حمله به فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی می باشد . وقتی به امام معصوم شیعه اینگونه توهین می شود و به اسم هنر و هنرمند برای اینکار سخیف و حتی فاقد ظرافت های فنی و هنری جایزه داده می شود بازخورد آن تنها می تواند بهره برداری های سیاسی و اندولسی سازی فرهنگ کشور باشد در تایید این مدعا باید دانست که برابر اخرین نظر خواهی جشنواره کن درباره بدترین فیلم جشنواره همین فیلم بالاترین نمره را در میان مخاطبان بدست می اورد.

5- به بهانه دو فیلم عنکبوت و عنکبوت مقدس نگاهی کوتاه به وضعیت آماری قتل های رسالی در کشورهای غربی و اسلامی بخوبی می تواند شهادت دهد که سلبریتی ها نه تنها در اوج بی بصیرتی و فقدان سواد رسانه ای دست و پا می زنند بلکه در بزنگاه های مختلف سیاسی بر این خصوصیت خود اصرار نیز دارند :

در فهرست ۳۰ نفره «پرقربانی‌ترین» قاتلان سریالی عصر حاضر که در ویکی‌پدیا ارائه شده و طبعا شامل قاتلان سریالی با تعداد قربانی کمتر نیست، ملیت‌هایی که تعداد بیشتری قاتل سریالی به خود اختصاص داده‌اند به این ترتیب هستند: اتحاد جماهیر شوروی ، ۵ قاتل/ ایالات متحده آمریکا ، ۴ قاتل/ روسیه ، ۳ قاتل/ کلمبیا ، ۳ قاتل/ برزیل ، ۳ قاتل/ هند ، ۲ قاتل/ چین ، ۲ قاتل.

این کشورها نیز هر کدام یک قاتل زنجیره‌ای پرقربانی دارند: پاکستان/ اندونزی/ مراکش/ مصر/ ایران/ کانادا/ رومانی/ آفریقای جنوبی

از این ۳۰ نفر، ۵ نفر متعلق به کشورهای اسلامی و 25 نفر برای سایر کشورها هستند . قربانیان عمده این قاتلان سریالی را پدیده قتل سریالی زنان و با کمی اغماض، قتل سریالی زنان و کودکان دانست در نتبجه باید به سلبریتی ها نصحیت کردکه اگر سواد رسانه ای ندارید حرف نزنید کسی شما را به لال بودن متهم نخواهد کرد.

در هر صورت افراد شاخص جریان استحاله طلب نظام را با واژه هایی مانند : شورش گرسنگان و ....تهدید می کنند و برای کم کردن هزینه میادین سخت فتنه گری، سلبریتی ها را فراخوان می دهند. به سخنان و مواضه افرادی مانند: علی کریمی، وریا غفوری، علی دایی و......برزو ارجمند، رضا کیانیان، نوید محمد زاده ، پیمان معادی و.... توجه کنید بخوبی این جنگ ترکیبی استحاله طلبان را نشان می دهد و تحرکات و استفاده بیشتر از این قشر در آینده با شدت و حدت بیشتر دور از انتظار نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها