امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۶۷۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضمن این‌ که سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای موظف شده تا در سال جاری ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش‌بنیان و مشاغل آینده اجرا کند، توسعه آموزش‌های منجر به اشتغال و رشد کارآفرینی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، «حجت‌الله عبدالملکی» پنجشنبه شب در خصوص سفر خود به استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از آقای رئیس جمهور در خدمت مردم شهرستان ورزقان بودیم تا ضمن بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در روند پیشرفت و مشکلات موجود قرار بگیریم تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت مرتفع کردن مشکلات انجام گیرد.

وی با اشاره به بازدید از طرح  تأسیسات معدنی مس سونگون، گفت: همچنین در جریان این سفر از مرکز تصفیه‌خانه آب شرب ۶۵ روستا بازدید به عمل آمد و در صورت تکمیل خطوط انتقال این طرح، آب بیش از پنج روستا تأمین می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به ارتباط چهره به چهره با مردم ورزقان در راستای رسیدگی به مشکلات، افزود: همچنین با ۷۰ نفر از اهالی شهرستان ورزقان دیدار داشتیم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفته و پیگیری‌های لازم به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار این شهرستان نیز مشکلات و مسائل موجود را مطرح کردند و ما نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

نائب رئیس شورای عالی آموزش و تربیت فنی‌، حرفه‌ای و مهارتی با اشاره به بازدید از مرکز نوآوری شهرستان ورزقان، تصریح کرد: این مرکز به تازگی در اداره آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری و شرکت مس دایر شده است که شرکت‌های خلاق فناور و نوآور مستمر در این مرکز در راستای تقویت اشتغال دانش‌بنیان گام بر می‌دارند.

 وی گفت: امیدواریم مسئولان شهرستانی مصوبات این جلسات را در اولویت کاری خود قرار داده و ما نیز در وزارتخانه پیگیر این موضوع خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها