يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۸۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: با مساعدت مجلس و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح امسال ۱۱۵ درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته واز مبلغ یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان در فروردین سال گذشته به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

۱- حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شد.

۲- حداقل حقوق سربازان وظیفه متاهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

۳- سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تاهل از مبلغ حدود یک میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان از فوق العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها