أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۸۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
با همکاری مشترک کدومو و توپ مارکت برگزار می شود؛
در سالروز ولادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) که به روز دختر نام گذاری شده است، رویدادی تحت عنوان "مادر دختری" با همکاری مشترک کدومو و توپ مارکت چهارشنبه 11 خردادماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24، ویژه برنامه رویداد "مادر دختری" در سالروز ولادت با سعادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با همکاری مشترک کدومو و توپ مارکت، از ساعت 15 روز چهارشنبه 11 خردادماه 1401 در کافه دانادل واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران طبقه اول برگزار خواهد شد.

این رویداد فرهنگی-آموزشی که ویژه بانوان است به چالش ها و دغدغه های مادرانه در نگاه تربیتی دختران با هدف تربیت رسانه ای خانواده ها می پردازد و آسیه حسینی نیکو و فاطمه نظریان از روانشناسان و تسهیل‌گران حوزه‌ی کودک و نوجوان نیز در این برنامه حضور دارند.

معارفه اولیه خانواده ها در بدو ورود برای ایجاد حس صمیمت و آشنایی با محیط و کارشناسان، جلسه مادران با تسهیلگر، بررسی چالش ها و دغدغه های مادران، معرفی بازی های دخترانه، جلسه دختران با تسهیلگر مجموعه برای شنیدن چالش ها و دغدغه های نوجوانان، بازی مشارکتی بین دختران و مادران، امضای دفتر یادبود رویداد و انتقال حس رویداد به همراه عکس دسته جمعی و نیز اهدای هدایای دخترانه به مناسبت روز دختر، بخش های مختلف این ویژه برنامه باشند.

محتوای ارائه شده در رویداد "مادر دختری" از نوع تعاملی بوده و با تسهیلگری روانشناس خانواده از لا به لای صحبت ها، چالش ها و دغدغه های مادران و دختران نوجوان حاضر، استخراج می شود.

معرفی پکیج اپلیکیشن های دخترونه توسط توپ مارکت از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

مادران و دختران علاقمند جهت حضور در رویداد "مادر دختری" هم اکنون می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

https://evnd.co/LLTmm

بررسی دغدغه های مادرانه در نگاه تربیتی دختران با رویداد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها