أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۹۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
فدراسیون فوتبال الجزایر برای تیم ملی فوتبال بزرگسالانش دو تیم مجزا تشکیل داده است. تیم ملی متشکل از لژیونرها و بازیکنان نخبه داخلی زیرنظر جمال بلماضی کار می کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است یکشنبه آینده در یک بازی تدارکاتی در دوحه به مصاف تیم ملی فوتبال الجزایر برود.

در همین رابطه رصد اخبار تیم ملی الجزایر که رقیب تدارکاتی شاگردان اسکوچیچ است در راس کار رسانه های ورزشی کشورمان قرار گرفته است.

*اشتباه در تفکیک تیم های ملی الجزایر

در اینجا توضیحاتی در زمینه تیم ملی فوتبال الجزایر می دهیم که در نوع خود منحصر به فرد است و نحوه تشکیل تیم ملی فوتبال در این کشور آفریقایی متفاوت نسبت به بقیه کشورها است.

این تفاوت در تشکیل تیم ملی فوتبال باعث شده تا برخی از رسانه های داخلی در بازتاب اخبار تیم ملی الحزایر سردرگم شوند.

* الجزایر با دو تیم ملی و دو سرمربی

فدراسیون فوتبال الجزایر برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان دو تیم مجزا تشکیل داده است. تیم ملی متشکل از لژیونرها و بازیکنان نخبه داخلی زیرنظر جمال بلماضی کار می کنند و برنامه کاملا مجزا دارند و به نوعی تیم ملی اصلی فوتبال الجزایر به شمار می آیند.

اما تیم دوم که برخی با تیم ملی اصلی الجزایر اشتباه گرفتند به نام «المنتخب الوطنی المحلی» الجزایر است. بدان معنا که این تیم متشکل از بازیکنان  لیگ داخلی کشور الجزایر است و سرمربی مجزا به نام مجید بوقره دارد.

به نوعی تیم ملی داخلی الجزایر را می توان تیم ملی «دوم» دانست. البته تمام بازی های دوستانه و اردوی این دو تیم کاملا مجزا است.

*تیم های ملی الجزایر با برنامه متفاوت

تیم ملی اصلی الجزایر فردا در رقابت های مقدماتی جام ملت های آفریقا به مصاف تانزانیا خواهد رفت. اما تیم ملی داخلی الجزایر شب گذشته با تیم ملی نیجر یک بازی دوستانه انجام داد و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

*شاگردان اسکوچیچ مقابل شاگردان بلماضی نه تیم ملی داخلی الجزایر!

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال الجزایر از دو تیم مجزا با دو مربی و بازیکنان متفاوت تشکیل می شود که در نوع خودش منحصر به فرد است. شاگردان اسکوچیچ قرار است با تیم ملی اصلی الجزایر زیرنظر جمال بلماضی در دوحه بازی کنند نه تیم ملی داخلی الجزایر با مربیگری مجید بوقره.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها