کد خبر: ۵۰۶۹۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
جانلوئیجی دوناروما از بستن بازوبند کاپیتانی ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا مقابل مجارستان ابراز افتخار کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فوتبال ایتالیا، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک مجارستان را شکست داد. نیکولو بارلا در دقیقه ۳۰ با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه، ایتالیا را پیش انداخت و اواخر نیمه نخست، پلگرینی، ستاره آتزوری در این دیدار، اختلاف را به دو گل رساند. در نیمه دوم هم مانچینی در دقیقه ۶۱ به اشتباه دروازه ایتالیا را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد اما در نهایت ایتالیا برنده این دیدار شد.

با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.

در این دیدار هم روبرتو مانچینی تصمیم گرفت تا دوناروما دروازه‌بان جوان تیمش بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد. دروازه‌بان پاری سن ژرمن با بستن بازوبند مقابل بلژیک در اکتبر گذشته به جوان‌ترین کاپیتان ایتالیا از سال ۱۹۶۵ تبدیل شد.

دوناروما گفت: می‌دانستیم بعد از ناکامی در انتخابی جام جهانی و شکست برابر آرژانتین در فینالیسیما، باید تغییر کنیم و یک دوره سخت را با بازیکنان جوان شروع کنیم. بازیکنان با روحیه مناسب به اینجا آمدند و می‌دانستند که باید هر کاری که می‌توانند برای این پیراهن انجام دهند. بازوبند کاپیتانی احساسی غیرقابل وصف است، پوشیدن پیراهن شماره یک و بازوبند چیزی است که شما را غافلگیر می‌کند. خوسحالم بار دیگر این افتخار نصیبم شد. مصدومیتی به خاطر انگشت دست داشتم ولی برای این پیراهن حتی بدون انگشت هم بازی می‌کردم، باید از کادر پزشکی تشکر کنم که کمک زیادی به من کردند و توانستم امشب بازی کنم.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز گفت: بازی خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه اول. با این حال، گل آن‌ها باعث ایجاد ترس و فشار در بازی‌ای شد که باید با اختلاف گل‌های بیشتری برنده می‌شدیم. هر دو تیم در پایان کمی خسته بودند. ما با چند جوان بازیکن جوان بازی کردیم و می‌دانیم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، راه هنوز طولانی است. ماباید با اعتماد به نفس جلو برویم زیرا دو بازی خوب مقابل تیم‌های آلمان و مجارستان انجام دادیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها