کد خبر: ۵۰۶۹۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بازتاب سخنان امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در رسانه‌های رژیم صهیونیستی؛
امیر سرتیپ حیدری روز گذشته ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی زمینی اظهار داشت؛ به فرمان رهبر انقلاب با هرخطای دشمن تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در صبحگاه نیرو‌های ارتش در پادگان امام رضا (ع) با بیان اینکه رژیم غاصب و صهیونیستی سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرده و کمتر از ۲۵ سال آینده این زمین‌ها به آغوش اسلام باز خواهد گشت، اظهار داشت: امروز دستاورد‌های نظامی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه تمامی یگان‌های نیروی زمینی در حال مجهز شدن به دستاورد‌های و تجهیزات نقطه‌زن، دورزن و هوشمند است، افزود: برد پهپادها و موشک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش افزایش یافته است.

امیر حیدری با اشاره به شهر پهپادی ارتش افزود: این همه تجهیزات برای پاسخ گفتن به تجاوز‌های احمقانه دشمنان انقلاب اسلامی است و سلاح‌های سبک نیروی زمینی نیز در حال "تغییر، به روز شدن و بومی شدن" است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با هشدار ‌به سران رژیم صهیونیستی گفت: به فرمان رهبر معظم انقلاب با هرخطای دشمن تل‌آاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

هنوز زمانی از سخنان امیرحیدری نگذشته بود که رسانه ای رژیم صهیونیستی با انتشار این خبر از آن به عنوان تهدید ژنرال ایران یاد کردند و تیتر زدند: "ژنرال ایرانی تهدید کرد تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد".

در همین خصوص روزنامه تایمز اسرائیل نوشت:

ایران روز سه شنبه تهدید کرد که شهرهای تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری نیمه‌رسمی ایران، گفت: به دستور مقام معظم رهبری تل‌آویو و حیفا را با هر اشتباهی که دشمن انجام دهد با خاک یکسان می‌کنیم.

این تهدید کمتر از یک روز پس از گزارشی در روز دوشنبه مطرح شد که نیروهای امنیتی تایلند چندین تلاش اخیر ایران را برای آسیب رساندن به اهداف غربی و اسرائیل در این کشور آسیای جنوب شرقی - یک مقصد گردشگری محبوب برای اسرائیلی‌ها - خنثی کردند.

این رسانه رژیم صهیونیستی ادامه داد:

ایران در تلاش است به چندین ترور و مرگ مرموز در این کشور که در ماه های اخیر از جمله ترورهای یک سرهنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک دانشمند برجسته پاسخ دهد.

برخی از محققان معتقدند که تهران همچنان در حال برنامه ریزی حملاتی علیه اسرائیلی ها است.

علاوه بر این، اسرائیل هشداری نادر به اسرائیلی هایی که به ترکیه سفر می کنند یا قصد سفر دارند صادر کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها