يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۲۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خواهش حقیرانه مسیح علینژاد از وزیر خارجه آمریکا؛ «آقای بلینکن لطفا به ایران رحم نکنید!»
دستبوسی یهود برای گرفتن تکه استخوان!به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه خبر دادن که معصومه علی‌نژاد قمی با نام سازمانی مسیح علینژاد از «کمیته یهودیان آمریکا» که قدیمی‌ترین سازمان صهیونیستی آمریکا هست جایزه «شجاعت اخلاقی» گرفته! البته در این خبر ذکر نشده که صهیونیست‌ها چند میلیون دلار به حساب بانکی پولی‌نژاد واریز کردن تا پروژه‌های ضدایرانیش رو ادامه بده! 

مسیح علینژاد پس از دریافت جایزه اخلاق کمیته یهودیان آمریکا در خواهشی حقیرانه گفت: زلنسکی قهرمان دموکراسی خواهان جهان است! آقای بلینکن لطفا اگر صدای من را میشنوید از شما خواهش میکنم به جمهوری اسلامی ایران رحم نکنید!

 
اما مسیح علینژاد پیشتر نیز ارتباط خود را با دشمنان ملت ایران علنی کرده بود. مایک پمپئو در زمان تصدی پست وزارت خارجه ایالات متحده با مسیح علینژاد دیدار داشته و حمایت پمپئو از این عنصر ضد انقلاب نیز آشکار شده است و این در حالی است که پمپئو غیر از دیدار و حمایت از منافقین و علینژاد، با هیچ یک دیگر از عناصر و گروه های شاخص ضد انقلاب نظیر سلطنت طلبان و رضا پهلوی دیدار نداشته است.

بر اساس اخبار موثق مسیح علینژاد نقش پر رنگی در ارتباط پمپئو با منافقین بازی کرده است.

دیدار مسیح علینژاد با پمپئو

اقدامات و عملکرد علینژاد در سال های اخیر نیز مؤید این مطلب است که ارتباط این عنصر ضد انقلاب با مریم رجوی و گروهکش ابعاد گسترده و پنهان دیگری نیز دارد.

در سال های اخیر چندین نوبت هشتگ سازی اپوزیسیون علیه منافقین به دلیل اقدامات این گروهک صورت گرفته است که علیرغم مشارکت همه گروه های و جریانات اپوزیسیون، با عدم همراهی و حتی مخالفت های علینژاد مواجه شده است.

به نظر می رسد مسیح علی نژاد طی این سال ها برای سلطنت طلبان و ربع پهلوی نقش بازی می کرده و ارتباط اصلی او با گروهک منافقین بوده و این مهم با اشتباهات اخیر این گروهک در تحرکاتش در حال افشا شدن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها