يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۵۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
قم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، مدیر منطقه هشت و مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم با حکم شهردار کلان‌شهر قم منصوب شدند.

به گزارش پایگاه 598، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در احکامی جداگانه معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، مدیر منطقه هشت و مدیرعامل سازمان پسماند را منصوب کرد.

انتصاب معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم

در متن انتصاب مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری آمده است:

بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه مأموریت‌های محوله، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر طراوت، شادابی و نظافت شهری، اتخاذ تدابیر و راهبردهای مؤثر به‌منظور پیشگیری، کنترل و مدیریت مخاطرات و بحران شهری، طراحی و توسعه روش‌ها و زیرساخت‌ها به‌منظور ارتقاء سطح زندگی شهروندان و محیط‌زیست شهری با افزایش کارآمدی سازمان‌های وابسته مرتبط، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

انتصاب مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم

در متن انتصاب سید عبدالله میرابراهیمی به‌عنوان مدیرعامل سازمان پسماند نیز آمده است:

اهتمام به شناسایی و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین و متناسب با ویژگی‌های کمی و کیفی پسماندهای تولیدی و طراحی و فراهم نمودن زیرساخت‌های موردنیاز بازیافت، پردازش و تبدیل پسماندها، اتخاذ تدابیر و راهبردهای مؤثر جهت افزایش آگاهی‌های عمومی و جلب مشارکت شهروندان در فرآیند اجرایی مدیریت پسماند، استقرار و پیاده‌سازی نظام مدیریت یکپارچه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شهری، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها