يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۷۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۰۲ تير ۱۴۰۱
با هدف تسویه بخشی از بدهی بنیاد مستضعفان به بانک صورت گرفت:
بانک سینا بخشی از مطالبات خود از بنیاد مستضعفان را با دریافت پرتفوی سهام ۳ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریالی تسویه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، بنیاد مستضعفان بخشی از پرتفوی سهام شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا را به ارزش ۳ هزار و ۹۳۰ میلیارد و 261 میلیون ریال بابت تسویه بخشی از بدهی‌های خود، به بانک سینا وگذار کرد.
علیرضا تقدیری، قائم‌مقام بانک سینا در خصوص جزئیات این واگذاری گفت: این پرتفوی شامل ۵۱ درصد سهام لیزینگ جامع سینا، ۵۵ درصد سهام شرکت توسعه نوآوری و فن‌آوری سینا، ۲۲ درصد سهام شرکت پرداخت اول کیش، ۲۳ درصد سهام شرکت ایرانیان‎‌نت، 28 درصد سهام آریا همراه سامانه، 40 درصد از سهام شرکت مهندسی ایران برنا و 40 درصد از سهام شرکت کارت اعتباری ایرانیان است.
وی افزود: دریافت بخشی از پرتفوی سهام شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا، قدم بزرگی در کاهش میزان مطالبات بانک سینا بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها