يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۱۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۷ تير ۱۴۰۱
شرکت‌های هواپیمایی آمریکا طی دیروز و امروز 1560 پرواز را به علت کمبود خلبان و خدمه لغو کردند.
لغو 1600 پرواز در آمریکا طی دو روز

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، از آنجایی که شرکت‌های هواپیمایی آمریکا  تلاش می‌کنند با کمبود کارکنان از خلبان گرفته تا خدمه به دنبال افزایش سفرهای تابستانی مقابله کنند، نزدیک به 700 پرواز در آمریکا را در ساعات اولیه امروز لغو کردند.

مجموع پروازهایی که تا ساعت 6:07 صبح در داخل آمریکا، به مقصد یا از مبدا این کشور لغو شده به 669 پرواز رسیده است. در روز یک شنبه نیز 860 پرواز لغو شده است.

شرکت های «دلتا ایر لاین»، «یونایتد ایرلاین هلدینگ» و «ریپابلیک ایرلاین» هر کدام بیش از 100 پرواز را لغو کردند. این درحالی است که «امریکن ایرلاین گروپ» در ساعات اولیه امروز 51 پرواز را لغو کرده است.

روز شنبه نیز، بیش از 1400 پرواز در این روز دچار تاخیر و 628 پرواز نیز لغو شده بود.

لغو و تاخیر پروازها در آمریکا نه تنها موجب عصبانیت مشتریان بلکه موجب عصبانیت کارکنان نیز شده است. صدها خلبان یونیفورم پوش خطوط هوایی «سوث وست» روز سه شنبه با تابلوهایی که مدیریت را مقصر دانستند، در این باره اعتراضاتی را برپا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها