أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۰۸۳۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۸ تير ۱۴۰۱
با وجود مخالفت سرمربی؛
با اینکه مدیران استقلال و سرمربی جدید این تیم تمایلی به جدایی حسین زاده ندارند، اما او در مسیر حضور در فوتبال اروپا قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، امیرحسین حسین زاده هافبک جوان آبی پوشان که به واسطه یک فصل درخشش در این تیم توانست به تیم ملی رسیده و حتی حالا برخی از کارشناسان خارجی از او به عنوان بازیکنی که می‌تواند پدیده ایران در جام جهانی باشد یاد می‌کنند، خیلی زود سودای جدایی از این تیم و ترانسفر به فوتبال اروپا را در سر پروراند و پیشنهادی که از فوتبال بلژیک دریافت کرد، او را برای رسیدن به این آرزو مصمم‌تر کرد.

حسین زاده حداقل برای فصل آینده هم با استقلال قرارداد دارد. اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی می‌تواند قراردادش را فسخ نماید. این بند حالا به دردسری برای آبی‌ها تبدیل شده و شانس این بازیکن جوان را برای جدایی بیشتر کرده است.

مدیران استقلال که اصرار سرمربی جدیدشان را برای حفظ این بازیکن ارزشمند شاهد هستند، در تلاشند تا حسین زاده را راضی کنند که البته هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

سرنوشت ملی پوش جوان استقلال هنوز به درستی مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه خواهد افتاد و تصمیم نهایی حسین زاده برای ادامه فوتبالش چه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها