يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۵۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۱ تير ۱۴۰۱
دلیل امضاء نشدن قرارداد مربی جدید پرسپولیس از سوی مدیرعامل این باشگاه مشخص شد.
چرا درویش قرارداد مربی‌گری سیدجلال در پرسپولیس را امضاء نکرد؟‌

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز چهارشنبه سیدجلال حسینی بعد از جلسه با محمد محمدی قرارداد خود را به عنوان عضو جدید کادر فنی پرسپولیس امضاء کرد اما از آنجایی که رضا درویش درست همان زمان در جلسه با بانک شهر حضور داشت به همین دلیل قرارداد مربی جدید سرخ‌پوشان از سوی مدیرعامل باشگاه امضاء نشد.

با این همه روز گذشته سیدجلال با انتشار پست خداحافظی از فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن در زمین دیده نخواهد شد و از این به بعد در یک وضعیت جدید کار خواهد کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم که قرار بود این قرارداد را امضاء کند در آخر هفته راهی مشهد مقدس شد و به همین دلیل قرارداد سیدجلال حسینی از سوی او امضاء نشد اما قرار است درویش تا امروز قرارداد سیدجلال را امضاء کند تا او به عنوان مربی جدید سرخ‌پوشان از امروز کار خود را آغاز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها