يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۱۳ تير ۱۴۰۱
سرمربی سابق تیم تراکتور برای دریافت مطالبات خود دوباره از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، علیرضا منصوریان دو فصل پیش هدایت تیم تراکتور را در آغاز لیگ برتر به عهده گرفت اما بعد از تنها پنج هفته، همکاری طرفین به پایان رسید. با توجه به اینکه این تصمیم توسط باشگاه تراکتور گرفته شد، این باشگاه متعهد به پرداخت مبلغ قرارداد سرمربی سابق خود بود که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده تا شاهد شکایت دوباره او از سرخ‌پوشان باشیم.

زمستان سال گذشته بود که باشگاه تراکتور با تقدیم دادخواست‌هایی به طرفیت علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، علی اکبر دهقان و علی مهاجری خواسته کسر از محکوم را ارائه کرد که پس از بررسی کلیات پرونده، کمیته وضعیت بازیکنان برای هر چهار شکایت فوق قرار رد دعوی صادر کرد تا این باشگاه محکوم به پرداخت مطالبات این چهار مربی شود.

بعد از اتفاقات فوق باشگاه تراکتور موفق به جلب رضایت منصوریان شد. طی این توافق، باشگاه تراکتور یک چک برای چهار روز بعد به منصوریان داد. این مربی نیز با توجه به رابطه خوبی که با یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتور داشت، توافق را پذیرفته و شکایت خود را پس گرفت. چک اول تراکتوری‌ها به منصوریان پاس شد ولی چک دوم که حدود نصف مطالباتش بود، دو ماه بعد برگشت خورد.

 
 

این چک از چک‌های سامانه صیادی بود که توسط باشگاه تراکتور در سامانه ثبت نشده بود. بعد از گذشت چهار ماه از این اتفاق هنوز منصوریان موفق به دریافت این مبلغ نشده و به همین دلیل شاهد تقدیم شکایتی جدید از سوی او به کمیته تعیین وضعیت بودیم. او امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافته و از تراکتور شکایت کرد تا موضوع وارد فاز جدیدی شود. حال باید دید باشگاه تراکتور که برخلاف فصل گذشته، پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز می‌بیند، چه واکنشی به شکایت علی‌منصور نشان خواهد داد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها