أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۷۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۳ تير ۱۴۰۱
سرمربی آلومینیوم نظاره‌گر یک مسابقه از لیگ دسته سوم شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی که پس از تمدید قرارداد با آلومینیوم و فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات، پنج روز است تمرینات پیش‌فصل را آغاز کرده و زیر نظر گرفته، شب گذشته در اقدامی جالب یک بازی از لیگ دسته سوم را تماشا کرد.

رحمتی پس از اینکه دیروز شاگردان خود را در دو نوبت صبح و عصر تمرین داد، همراه با تعدادی از اعضای کادر فنی تیمش به ورزشگاه امام خمینی(ره) رفت تا مسابقه نماینده فوتبال اراک در لیگ سه را نظاره کند.

سرمربی آلومینیوم همراه با مدیرعامل باشگاه و نماینده سهامدار این کارخانه و همچنین تعدادی از اعضای کادر فنی تیمش روی سکوهای ورزشگاه اراک نشست و مسابقه تیم‌های کیان و سامیت تهران در لیگ دسته سوم را تماشا کرد.

 
 

رحمتی که اخیرا در یک تست‌گیری، عملکرد تعدادی از فوتبالیست‌های اراکی را مورد بررسی قرار داده بود، حالا مسابقه نماینده این شهر در لیگ سه را نیز نظاره کرد تا در کنار تمرینات تیمش، فوتبالیست‌های مستعد را نیز شناسایی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها