يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۷۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۳ تير ۱۴۰۱
بازگشت سیلوا با قرارداد بهتر؛
مدیران باشگاه استقلال در‌مرحله جدید فعالیت نقل‌وانتقالاتی به دنبال تقویت خط حمله این تیم هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در ادامه برنامه‌های باشگاه استقلال برای تقویت تیم در فصل جدید لیگ برتر، قرار است چند بازیکن به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شوند. 

مذاکرات مدیران باشگاه استقلال برای جذب کاوه رضایی موفقیت‌آمیز بوده و توافق نهایی برای حضور این بازیکن در نوک خط حمله آبی‌ها صورت گرفته است. همچنین مذاکره برای انتقال محمد محبی نیز روند مثبتی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد توافق نهایی بین دو طرف حاصل می‌شود. 

علاوه براین، یک‌ هافبک بازیساز و هجومی باکیفیت خارجی نیز مورد توجه مدیران باشگاه قراردارد و مذاکراتی نیز در این خصوص انجام شده است. مدیران باشگاه در تلاش هستند با اضافه کردن این‌ بازیکن به فاز تهاجمی استقلال، تیم ساپینتو قدرت حمله‌ای بیشتری پیدا کند. 

ضمن اینکه با وجود اخبار منتشر شده، رافائل سیلوا همچنان گزینه اول پست دفاع میانی استقلال است. گفته می‌شود طبق مذاکرات جدید با این بازیکن، او حاضر شده با قراردادی جدید به مدت 2 سال و کمتر از مبلغ پیشنهادی‌اش دوباره در ترکیب استقلال به میدان برود. 

به این ترتیب به نظر می‌رسد هفته پیش رو، مرحله اصلی فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال است و اخبار خوبی از جانب این باشگاه به اطلاع هواداران می‌رسد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها