يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۶ تير ۱۴۰۱
تن‌هاخ باید برای یونایتد بدون رونالدو فکری بکند
برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند باشگاه منچستریونایتد از موضع قبلی خود درباره کریستیانو رونالدو کوتاه آمده و پذیرفته که او را امسال تابستان از دست خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند باشگاه منچستریونایتد که ابتدا مصرانه اعلام کرده بود که کریستیانو رونالدو بازیکن یونایتد بوده و بر خلاف شایعات، باشگاه قصدی برای واگذاری او ندارد، حالا از موضع خود کوتاه آمده و این را پذیرفته که ستاره بزرگ پرتغالی را امسال تابستان از دست خواهد داد.

رونالدوی 37ساله چند روز پیش به باشگاه یونایتد اطلاع داد که قصد ترک اولدترافورد را دارد. به این ترتیب یکی از داستانهای مهم نقل و انتقالات تابستانی امسال کلید زده شد.

یونایتد ابتدا موضعی سرسختانه گرفت و به رسانه‌ها اعلام کرد رونالدو فروشی نیست. اما امروز از انگلیس خبر می‌رسد که مدیریت شیاطین سرخ حالا به این نتیجه رسیده که تلاش بیهوده فایده‌ای ندارد و قرمزهای شهر منچستر نخواهند توانست ستاره پرتغالی را بر خلاف میلش در این شهر نگه دارند.

 
 

روزنامه سان می‌گوید ایجنت رونالدو حتی پیش از پایان فصل گذشته به ریچارد آرنولد، رئیس جدید باشگاه منچستریونایتد، گفته بود که کریستیانو اگر شیاطین سرخ نتوانند جواز صعود به چمپیونزلیگ را بدست بیاورند فصل آینده در این تیم نخواهد ماند.

بر اساس این گزارش، اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد که ابتدا از علاقه‌اش برای در اختیار داشتن رونالدو در فصل آینده خبر داده و از او به عنوان یک "غول" یاد کرده بود در روزهای اخیر و بعد از جلسه‌ای با مدیریت باشگاه این خبر را دریافت کرده که فصل آینده کریستیانو را در اختیار نخواهد داشت و باید از همین حالا به فکر برنامه دیگری بدون حضور او باشد.

رونالدو تابستان گذشته در حرکتی پر سر و صدا به یونایتد بازگشت. درست 12 سال بعد از آنکه باشگاه انگلیسی را به مقصد رئال مادرید ترک کرده بود. اما بازگشت رونالدو هم به کار گره‌گشایی از مشکلات یونایتد نیامد و نتوانست کیفیت و اعتماد به نفس ایده‌آلی به تیم بدهد. آنها نه قادر به فتح جامی شدند و نه توانستند به مراحل بالای لیگ قهرمانان برسند. در نهایت هم یونایتد در رتبه ششم لیگ برتر ایستاد تا فصل بعد در چمپیونزلیگ حضور نداشته باشد.

حالا دیگر تقریبا مشخص است که تنها علت قصد رونالدو برای ترک یونایتد همین عدم حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بوده. ابرستاره پرتغالی با اینکه 37سال سن دارد ولی هنوز احساس می‌کند که می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور داشته باشد و یکی از گران‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال باشد.

با اینکه باشگاه‌های مختلفی در گوشه و کنار دنیا این روزها برای ورود به جرگه تیمهای خواهان رونالدو مشغول سبک و سنگین کردن وضعیت هستند اما باشگاه‌هایی انگشت‌شمار وجود دارد که می‌توانند از پس خرید و دستمزد نجومی او برآیند. تا این لحظه، اصلی‌ترین نامزد خرید رونالدو باشگاه چلسی است. اخیرا گزارش شد ژرژ مندس، ایجنت رونالدو با تاد بولی، مالک جدید چلسی، جلسه‌ای داشته تا انتقال رونالدو را بررسی کند. اما از سوی دیگر، لاپورتا، رئیس بارسا هم تایید کرد که با مندس شام خورده تا احتمال انتقال رونالدو به بارسلونا هم مطرح شود. انتقالی که با توجه به سابقه طولانی کریستیانو در رئال مادرید بسیار عجیب و جنجالی به نظر می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها