يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۳۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۲ تير ۱۴۰۱
رسانه اماراتی 10 تیم برتر باشگاهی این کشور را معرفی کرد.
وقتی تیم مجیدی جایگاهی در فوتبال امارات ندارد!+عکس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از فصل رویایی با استقلال و قهرمان کردن آبی پوشان پایتخت بعد از 9 سال و با رکورد بی نظیر بدون باخت راهی لیگ امارات شد.

مجیدی هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت که تیمی ناشناخته در فوتبال امارات به شمار می آید.

سایت «الریاضه» امارات 10 باشگاه برتر این کشور را قبل از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ معرفی کرد.

در این رده بندی تیم العین به عنوان بهترین تیم امارات معرفی شد. شباب الاهلی دبی که در فصل پیش رو مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد در رده دوم ایستاد.

اما نکته عجیب این بود تیم جدید فرهاد مجیدی جایگاهی در میان 10 تیم برتر کنونی امارات نداشت. اتحاد کلباء فصل گذشته با ایستادن در رده دهم جدول کارش را پایان برده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها