کد خبر: ۵۰۹۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
اضمحلال اخلاق و انسانیت در جوامع سکولار غربی:
طی هفته های گذشته، طوفان دو رسوایی بزرگ دولت امریکا رسانه های این کشور را در نوردید. پس از افشای فساد مالی در بخش خدمات عمومی کاخ سفید، این بار نوبت محافظین باراک اوباما در سفر به کلمبیا بود که گوشه ی دیگری از انحطاط اخلاقی در جامعه ی به اصطلاح انسان مدار غرب را به نمایش بگذارند. گفته می شود این افراد که با دعوت فاحشه های کلمبیایی به هتل محل اقامت خود چالشی جدید برای سرویس های اطلاعاتی امریکا را رقم زدند، از کار برکنار شده اند.
سرویس بین الملل پایگاه 598 - طی هفته های گذشته، طوفان دو رسوایی بزرگ دولت امریکا رسانه های این کشور را در نوردید. پس از افشای فساد مالی در بخش خدمات عمومی کاخ سفید، این بار نوبت محافظین باراک اوباما در سفر به کلمبیا بود که گوشه ی دیگری از انحطاط اخلاقی در جامعه ی به اصطلاح انسان مدار غرب را به نمایش بگذارند.

گفته می شود این افراد که با دعوت فاحشه های کلمبیایی به هتل محل اقامت خود چالشی جدید برای سرویس های اطلاعاتی امریکا را رقم زدند، از کار برکنار شده اند.  بنا به اعتراف سران کنگره، این عملِ تعدادی از مأمورین سازمان های مخفی امریکا که باراک اوباما را در سفر هفته ی گذشته به کلمبیا همراهی می کردند، حیثیت کاخ سفید را لکه دار کرده است!



این درحالی است که با نگاهی اجمالی و گذرا به روند اضمحلال اخلاق و انسانیت در جوامع سکولار غربی مخصوصا امریکا، چنین ماجراهایی نه تنها عجیب نمی نمایند بلکه بسیار باورپذیر و حتی عادی هستند. در جامعه ای که ازدواج با حیوانات، ازدواج با همجنس، بارداری پیش از ازدواج، رسمی بودن تن فروشی به عنوان شغل، رسوایی های پی در پی کشیشان برجسته، بی بند و باری های افسارگسیخته جنسی و بسیاری از این دست را نشانه ی ”آزاد بودن" و احترام به انسان می دانند انتظاری جز به بار آمدن چنین رسوایی هایی نمی رود.

 چه بسا که در نظر مردم امریکا نه تنها نفس این کار مذموم نیست بلکه آن را از حقوق طبیعی هر فرد آزاد! برای ارضای نیازهای غریزی خویش می دانند. درواقع از منظر انسان امریکایی تنها چیزی که این عمل را قبیح جلوه داده، زمان و مکان وقوع ماجراست و نه چیز دیگر!

صدای امریکا روز گذشته اینگونه به این ماجرا واکنش نشان داد:

غوغای رسوایی هفته ی گذشته ی مأموران سرویس های مخفی دولت امریکا که در آستانه ورود باراک اوباما به کلمبیا، تعدادی روسپی را به هتل محل اقامت خود آورده بودند همچنان در واشنگتن ادامه دارد. بسیاری از این مأمورین از کار خود برکنار شده اند. کنگره، در نظر دارد جلساتی را درخصوص این رسوایی که حیثیت کاخ سفید را لکه دار کرده است برگزار کند.

پس از افشای تصویر یکی از زنان بدکاره کلمبیایی، جزئیات بیشتری از ماجرا از جمله هویت دو مأمور که اخراج ده اند نیز لو رفت.

دیوید چِینی و گریگ استوکز که هر دو مأمور ناظر بوده اند در میان افراد اخراج شده هستند. سازمان در حال تحقیق و بررسی درخصوص تعداد دقیق پرسنل خاطی است.

گفته می شود حداقل 11 عضو ارتش امریکا نیز در این ماجرا نقش داشته اند. ارتش نیز در حال بررسی موضوع می باشد. رئیس جمهور در تنها اظهارات خود در این خصوص، فقط به گفتن این جملات اکتفا کرد که من به سرویس های اطلاعاتی احترام می گذارم ولی قبل از قضاوت کردن، منتظر نتیجه نهایی تحقیقات هستم.

کاخ سفید در برابر فشارهای کنگره از مدیر سازمان سرویس های مخفی، از او حمایت کرد.

جی کارنی، معاون مطبوعاتی کاخ سفید، نظر جمهوری خواهان برجسته در خصوص اینکه رسوایی اخیر تعدادی از مأمورین سرویس های مخفی -درکنار دیگر مجادلات اخیر- منعکس کننده ی شکست رئیس جمهور در رهبری حزب است را با عصبانیت رد کرد.

 نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان نیز این ماجرا را منزجر کننده و نگران کننده توصیف کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بچه شاه عبدالعظیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بابا محافظ که هیچی اینا رئیس جمهورهاشونم آره ....
در قسمتی از کتاب "دخترم فرح" نوشته فریده دیبا مادرزن شاه ملعون، اشاره شده به سفر نیکسون به ایران که در آنجا یه این نکته اشاره می کند که آقای نیکسون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا! روم به دیوار یه نیازی پیدا می کنه که سرآشپز دربار میاد و به نیکسون تجاوز می کنه تا نیازش برطرف بشه و ...
برای اطلاع کامل از این ماجرا میتونید درجوع کنید به کتاب مورد نظر البته اگه بتونید پیداش کنید.
خلاصه اینا همشون تهشون باد میده!
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اونا كه آمريكاين ولي ديپلمات ايراني كه در برزيل اون كارو تو استخر مختلط انجام داد و اون رسواي به بار اورد رو چي مي گين اين كار كه از اون بدتره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها