أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۴۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۳ تير ۱۴۰۱
گزارش ۵۹۸ از خبر خوب وزیر بهداشت:
در این طرح با توجه به دستوری که ریاست محترم جمهوری دادند و اعتبار بسیار خوبی که برای بیمه ها در نظر گرفته شد توانستیم 366 قلم داروی ضروری پر مصرف برای بیماران مزمن مثل بیماران دیابتی، بیماران قلبی عروقی نیز تحت پوشش بیمه قرار دهیم

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، وزیر بهداشت در گفتگو با شبکه خبر گفت: ما یکی از طرحهای بزرگی را که در پیش داریم بحث ارتقاع بیمه ها می‌باشد و طرح ارتقاع بیمه ها از بیمه همگانی شروع شد و خوشبختانه امسال مجلس محترم شورای اسلامی اعتبار خوبی را که در حدود 6000 هزار میلیارد تومان بود را برای بیمه همگانی اختصاص داد و همچنین ما حدود 6 میلیون نفر را به بیمه ها اضافه کردیم.

وی ادامه داد: زیر ساختهای لازم مربوط به بیمه ها در این مدت تأمین شد و از طرف دیگه چیزی در حدود 5 هزار میلیارد تومان هم مجلس شورای اسلامی برای تأمین بیماریهای خاص در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

عین اللهی با اشاره به شروع برنامه جدید وزارت بهداشت در حوزه دارو گفت: طرحی که خدمتتون عرض میکنم که به عنوان یک طرح جامع و ادامه‌دار می باشد و آنرا به عنوان طرح دارویار نامگذاری کردیم، سعی شده که تمام آحاد مردم بیمه شوند.

وی افزود: در این طرح، تعداد داروهای تحت پوشش افزایش پیدا کرده و چند قلم داروهای پر مصرف همچون سرماخوردگی، دیفن هیدرامین، ایپوپروفن و... را جدیدا جزو بیمه قرار دادیم.

ایشان گفت: در این طرح با توجه به دستوری که ریاست محترم جمهوری دادند و اعتبار بسیار خوبی که برای بیمه ها در نظر گرفته شد توانستیم 366 قلم داروی ضروری پر مصرف برای بیماران مزمن مثل بیماران دیابتی، بیماران قلبی عروقی نیز تحت پوشش بیمه قرار دهیم و مهمترین هدف ما این می باشد که پوشش بیمه ای داروها را بیش از پیش کنیم و مخارج مربوط به درمان از دوش بیماران کاسته شود.

 دکتر عین اللهی در پایان با تاکید بر عدم هیچ گونه تغییری در پرداخت هزینه های دارویی گفت: ثابت ماندن پرداخت از جیب بیماران یکی از اهداف این طرح می‌باشد که متأسفانه در سالهای قبل این افزایش هزینه، فشار مضاعفی را به بیماران وارد کرده بود و امیدواریم که با اجرای این طرح ما به تدریج بتوانیم پرداخت هزینه ها را از جیب بیماران کم کنیم و دولت مسمم به این مهم می باشد انشاءالله.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها