يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۵۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۵ تير ۱۴۰۱
با عقد قراردادی دوساله؛
مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با امضای قراردادی به عضویت سپاهان اصفهان درآمد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از کانال خبری باشگاه سپاهان اصفهان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان به درخواست ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با رامین رضاییان مدافع باتجربه فوتبال کشورمان برای پیوستن به جمع طلایی‌پوشان اصفهان وارد مذاکره شدند.

رامین رضاییان به سپاهان پیوست + عکس

رضاییان که یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر بوده است در نهایت پس از انجام یک دور مذاکرات فشرده با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست. رضاییان که فصل گذشته پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت سابقه حضور در تیم‌های صبای قم، اوستنده بلژیک، راه‌آهن، الشحانیه، الدحیل و السیلیه قطر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی همچنین 45 بازی برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین‌المللی انجام داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها