کد خبر: ۵۰۹۶۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۶ تير ۱۴۰۱
درخواست‌ها از قطر برای صدور اجازه تمرین بازیکنانی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، حضور بازیکنانی که حاضر به دریافت واکسن کرونا نیستند در باشگاه‌ها و تیم‌های ملی باعث دردسر شده است. 
روز گذشته، دیلی میل، مدعی شده بود که تعدادی از بازیکنان تیم ملی انگلیس که حاضر به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند، شاید بازی اول این تیم در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی ایران را از دست بدهند. 
بر اساس قوانین کشور قطر، افرادی که بدون دریافت واکسن کرونا وارد خاک این کشور می‌شوند باید خودشان را به مدت پنج روز در هتل محل اقامت قرنطینه کنند. تیم ملی انگلیس قرار است شش روز قبل از آغاز مسابقات راهی قطر شود و به این ترتیب تعدادی از بازیکنان این تیم که واکسن کرونا نزده‌اند عملا تمامی تمرینات این تیم پیش از بازی اول برابر ایران را از دست خواهند داد و نمی‌توانند در ترکیب تیم‌شان به میدان بروند. 


حالا فشارها به این کشور برای قبول این تبصره که اجازه تمرین به بازیکنانی که در طول پنج روز دوره قرنطینه هستند را بدهد افزایش پیدا کرده است. 
در این صورت بازیکنانی که واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند از امکانات ورزشی هتل محل اقامت‌شان استفاده کرده و با حفظ فاصله اجتماعی به تمرینات روزانه خود مشغول شوند تا آماده همراهی تیم‌شان در بازی برابر ایران باشند. 
اگر قطر با این درخواست موافقت کند شرایط برای حضور بسیاری از بازیکنان مانند فیل فودن، انگولو کانته و دیگر ستاره‌هایی که در حال حاضر در لیگ برتر به میدان می‌روند اما واکسن دریافت نکرده‌اند، فراهم خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها