أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۷۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۸ تير ۱۴۰۱
شانزده روز تا آغاز فصل تازه آزمون
بایر لورکوزن اردوی پیش‌فصل خود را در کمپ آلویز لاتینی اتریش برگزار می‌کند تا آماده حضوری موفق در بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایران ورزشی، لورکوزن چند روز قبل موفق شد دویسبورگ را در دیداری تدارکاتی با نتیجه 6 بر یک شکست دهد که البته سردار آزمون در این بازی غیبت داشت. او اما نخستین بازی خود را در اردوی پیش‌فصل لورکوزن مقابل پاناتینایکوس انجام داد و  جراردو سیوانه از مهاجم ایرانی‌اش مقابل یک تیم یونانی رونمایی کرد.
لورکوزن در این بازی قریب به اتفاق بازیکنان اصلی‌اش را نیمه اول به زمین فرستاد و در ترکیب داشت که یکی از آنها سردار آزمون بود. مهاجم ایرانی و 27 ساله‌ای که بعد از جدایی لوکاس آلاریوی آرژانتینی یکی از امیدهای سیوانه برای گلزنی در تمام جام‌های ممکن محسوب می‌شود. جالب اینکه برابر پاناتینایکوس، سردار همراه با پاتریک شیک به زمین رفت و این نشان می‌دهد حضور مهاجم آماده اهل چک نمی‌تواند مانعی برای بازی آزمون در ترکیب اصلی لورکوزن ایجاد کند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن که پس از پیوستن به این باشگاه در ۹ مسابقه بوندس‌لیگا به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و همچنین در دو دیدار لیگ اروپا بازی کرد، حالا خود را آماده شروع فصل جدید و یک نمایش متفاوت و بهتر در آلمان می‌کند. او که فصل قبل بیشتر در قامت یک مهاجم مکمل یا هافبک نفوذی به زمین رفت، این بار نزدیکتر به شیک بازی کرد و البته توانست یک بازیکن مثمرثمر باشد. هر چند آزمون گلی به ثمر نرساند اما در حضور 45 دقیقه‌ای خود توانست چندین بار بازیکنان لورکوزن را در موقعیت گلزنی قرار دهد و تأثیر خوبی از خود به جا بگذارد.


سردار پس از اینکه دوران مصدومیت کوتاه‌مدت خود را پشت سر گذاشت، یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل پاناتینایکوس بود. سردار توانست دو موقعیت خوب ایجاد کند و مثل سایر نفرات ثابت، در شروع نیمه دوم تعویض شد. مهاجم ایرانی بایر لورکوزن پس از تعویض مشغول ریکاوری و استراحت شد و در کنار همبازیان خود، نیمه دوم دیدار تدارکاتی مقابل پاناتینایکوس را تماشا کرد و البته با آنها بگو و بخند داشت.
آزمون که در این مدت کوتاه ارتباط نزدیکی با ستاره‌های لورکوزن نظیر پاتریک شیک، جاناتان تاه و موسی دیابی برقرار کرده و البته از قبل با لونف- دروازه‌بان سابق زنیت – هم رابطه‌ای صمیمی داشته، در کنار زمین با ستاره فرانسوی لورکوزن شوخی کرد تا تصاویر آنها توسط عکاس‌های حاضر در ورزشگاه شکار شود. در تصاویر مشخص است که سردار نکته‌ای را به موسی دیابی- بازیکن تیم ملی فرانسه – می‌گوید و دو بازیکن همراه هم می‌خندند.
صفحه اینستاگرام باشگاه لورکوزن هم این تصاویر را منتشر کرده و در کپشن آن نوشته: «سردار، به دیابی چه می‌گویی؟» آزمون هم کامنت گذاشته و نوشته: «سکرت.» این شوخی که مورد توجه بسیاری از هواداران لورکوزن هم قرار گرفته، باعث شادی بازیکنان روی نیمکت شده و البته دوباره نام آزمون را به‌عنوان بازیکنی که خیلی زود با جو تیم انس می‌گیرد، مطرح کرده است.
لورکوزن دیدار تدارکاتی بعدی خود را دو روز دیگر مقابل اودینزه برگزار می‌کند و سپس با پایان اردوی آماده‌سازی در اتریش به آلمان برمی‌گردد تا در دی اف بی‌پوکال مقابل الورسبرگ بازی کند.
نخستین بازی لورکوزن در فصل 2023-2022 بوندس‌لیگا هم برابر بوروسیا دورتموند در ورزشگاه وست فالن و به میزبانی حریف قدیمی برگزار می‌شود. این دیدار می‌تواند سرآغازی برای موفقیت‌های احتمالی سردار و لورکوزن باشد. بوندس‌لیگا حدود 16 روز دیگر شروع می‌شود و باید دید آیا لورکوزن می‌تواند نتایج فصل قبل را تکرار کند یا نه؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها