أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۸۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۸ تير ۱۴۰۱
محمدرضا اخباری و محمدرضا خانزاده امید اول خط دفاعی تراکتور محسوب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم تراکتور این روزها در حالی تمرینات خود را در کمپ گرین پارک استانبول دنبال می‌کند که بازیکنان جدید نیز در اردوی سرخپوشان تبریزی حضور دارند.

محمدرضا خانزاده که شاید شاخص‌ترین خرید تابستانی تراکتوری‌ها بوده، امید اول خط دفاعی تی‌تی‌ها محسوب می‌شود و در تمرینات نیز با انگیزه زیاد حاضر شده است.

نکته جالب درباره خانزاده این است که او دو فصل سابقه بازی در تراکتور را دارد و حالا باید دید در دوره دوم حضورش در این تیم چه می‌کند.

 
 

ستاره اول تراکتور اما محمدرضا اخباری دروازه‌بان این تیم است. اخباری فصل گذشته عملکرد درخشانی در قفس توری سرخپوشان تبریزی داشت و چه بسا عملکرد او باعث شد تا تراکتور در لیگ برتر بماند.

حالا باید دید اخباری در این فصل چه خواهد کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها