أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۰۱۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
برگی از تاریخ
کریم باقری از همان روزهای اول نشان داد قابلیت های فراوانی در زمین فوتبال دارد. فوتبالیستی که شماره شش برازنده او بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه "، ستاره بزرگ ایران در دهه 70 و 80 در دوران جوانی هم چشم صاحب نظران فوتبال را به خود جلب می کرد. کریم باقری هافبک وسط کم نظیر ایران قبل از حضور در این پست و در زمانی که تنها 18 سال سن داشت، از دیار آذربایجان شرقی به دل مطبوعات راه پیدا کرده بود. 
ستاره بزرگ فوتبال ایران و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال، در تصویر در سن 18 سالگی و با لباس تیم جوانان آذربایجان شرقی  در رقابت های قهرمانی جوانان کشور و در بازیی که در تیرماه سال 70برگزار شد، دیده می شود. او که بازوبند جوانان این استان را به دست بسته بود در برابر تیم بازیکن ساز آن سالهای فوتبال تهران بانک ملی، فوتبالی دلپذیر ارائه داده بود، هر چند تیمش در این بازی با یک گل مغلوب تیم تهرانی شده بود.  
کریم باقری بعد ازسه سال از تراکتور سازی تبریز به کشاورز پیوست و در این تیم بعد از مدتی به پرسپولیس تهران کوچ کرد، در این فاصله مدافع گلزن آن سالهای فوتبال ایران از دفاع وسط تبدیل به هافبک وسط شد و در این پست سالها برای تیم ملی و تیم های باشگاهی خود به میدان رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها