أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۰۲۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اشتباه‌ها در سال‌های گذشته این بود که جمعیت روستایی کم شده و نقش روستا به عنوان قطب تولید کشور کمرنگ شد در صورتی که روستاها باید همچنان موتور و قطب تولید کشور باقی بمانند.

روستاها باید موتور و قطب تولید کشور باقی بمانند

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم،محمدهادی زاهدی‌وفا، نماینده ویژه رئیس جمهور در قالب سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان مرکزی در شورای اداری شهرستان فراهان سخن می گفت، افزود: وارث حجم عظیمی از پروژه‌های نیمه‌تمام از دولت‌های گذشته هستیم و تلاش بر این است که با توجه به شرایط بودجه‌ای و اقتصادی کشور این طرح‌ها را با اولویت تکمیل کنیم.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به شهرستان فراهان افزود: باید دسته‌بندی مناسبی در خصوص پروژه‌ها انجام شود چرا که برخی از پروژه‌ها را می‌توان با کمک نهادهای مردمی و بخشی را با مشارکت بین بخش خصوصی و دولتی تکمیل کرد و همچنین بخشی از پروژه‌ها صرفاً باید در بخش دولتی تکمیل شود.

زاهدی وفا با بیان اینکه کشور با شرایط جدیدی از نظر جغرافیایی در حوزه خشکسالی مواجه است، ادامه داد: حل مشکل تأمین آب در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد. امیدواریم در سایر حوزه های زیرساختی نیز در یک بازه زمانی مناسب در سطح کلان کشور اقدامات مناسب انجام و مشکلات رفع شوند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» باید سعی کنیم تا متوسط بهره وری از زمین، آب و انرژی در بخش کشاورزی به حداکثر برسد تا با محدودیت‌هایی که داریم به نتایج مطلوبی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها