أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۲۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
دینامو زاگرب در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود به برتری مقابل اسلاون بلوپو رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی صادق محرمی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در استادیوم گرادسکی به مصاف اسلاون بلوپو رفت.

یاران محرمی که فصل را با برد ۳ بر ۲ مقابل لوکوموتیو زاگرب شروع کرده بودند، در دومین مسابقه خود در لیگ یک کرواسی نیز توانستند به یک پیروزی پُر گل دیگر دست پیدا کنند و اسلاون بلوپو را شکست بدهند.

دینامو زاگرب در دیدار خارج از خانه مقابل اسلاون بلوپو به پیروزی ۵ بر یک رسید تا ۶ امتیازی شود و با تفاضل گل مثبت ۵ در صدر جدول لیگ یک کرواسی قرار بگیرد.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب پس از حضور تعویضی در نخستین مسابقه فصل و بازی ۹۰ دقیقه‌ای در دیدار اخیرشان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، در جدال برابر اسلاون بلوپو نیز تا پایان در زمین بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها