يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۲۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
اسامی غائبین و متأخرین آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 12 نفر از نمایندگان در آغاز جلسه امروز غایب بودند.
اسامی غائبین و متأخرین جلسه علنی امروز مجلس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اسامی غائبین و متأخرین آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه 2 مرداد مجلس شورای اسلامی از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این اسامی عبارت است از:

اکبر احمدپور

حسین حاتمی

جعفر راستی

جلال رشیدی کوچی

مسلم صالحی

محمد صفری

محمود عباس زاده

علی علیزاده

محمدمهدی مفتخ

علیرضا منادیان

سید جلیلی میر محمدی

مصطفی نخعی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها